رئیس دانشكده معماری دانشگاه سوره گفت: 175 شهید غواص جزو مظلوم‌ترین شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی هستند، زیرا آن‌ها را به شكل ناجوانمردانه‌ای با دست و پای بسته در آب رها كردند.

به گزارش گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرنگار پایگاه خبری حوزه هنری؛ مراسم اختتامیه نمایشگاه آثار گرافیك و معماری یادمان 175 شهید غواص صبح امروز چهارشنبه 5 اسفندماه با حضور محمد روشن رئیس دانشگاه سوره و معاون وزیر علوم، حسن اصانلو رئیس دانشكده معماری دانشگاه سوره، معاونان و مسئولان این دانشگاه و همچنین جمع كثیری از دانشجویان دانشگاه سوره در محل برگزاری این نمایشگاه برگزار شد.

حسن اصانلو، رئیس دانشكده معماری دانشگاه سوره در ابتدای این مراسم ضمن خوشامدگویی به مسئولان و دانشجویان اظهار كرد: خوشبختانه در جمعی حضور داریم كه با فضای جنگ تحمیلی و دفاع مقدس ناآشنا نیستند و بسیاری از معاونان و مسئولان دانشگاه سوره از بچه‌های جنگ بوده‌اند.

وی ادامه داد: نقش من در این مراسم این است كه از برگزار كنندگان این نمایشگاه تشكر كنم، بیش از همه از معاون دانشكده معماری كه مدیریت این نمایشگاه را برعهده داشتند و با هوشمندی و خوش‌فكری پروژه‌ای را به انجام رساندند كه به ذهن ما نرسیده بود.

اصانلو اظهار كرد: به نظر من 175 شهید غواص كه در عملیات كربلای 4 به شهادت رسیدند جزو مظلوم‌ترین شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی هستند، زیرا آن‌ها را به شكل ناجوانمردانه‌ای با دست و پای بسته در آب رها كردند.

رئیس دانشكده معماری دانشگاه سوره افزود: زمانی شما با دشمن از روبه‌رو مواجه می‌شوید و اختیار عمل دارید و می‌توانید عملا با دشمن نبرد كنید، اما زمانی كه دست و پای كسانی كه شناگران ماهری بودند را می‌بندند و آن‌ها را در آب رها می‌كنند و می‌گویند حالا شنا كنید، این بسیار ناجوانمردانه است.

وی گفت: برگزاری این نمایشگاه و یادمان برای این شهدای عزیز در دانشگاه سوره كه كل مسئولان آن برای برگزاری آن دست به دست هم دادند، بسیار با ارزش بود؛ نمایشگاهی كه بسیار باشكوه برگزار شد و استقبال خوبی هم از آن به عمل آمد.

در ادامه این مراسم از دانشجویان دست‌اندركار در برگزاری این نمایشگاه تقدیر شد و احسان شاكری هنرمند جوان قطعه «رد پا» را كه برای شهدا ساخته‌شده بود اجرا كرد. همچنین در ادامه نمایشنامه «غوغای درون» به نویسندگی عضو هیئت علمی گروه تئاتر دانشگاه سوره توسط یكی از دانشجویان این دانشگاه قرائت شد.



انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار