نوبخت رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان قم گفت: در جشنواره کریمه اهل‌بیت (ع) هشت نمایش اجرا می‌شود که از این تعداد دو نمایش خیابانی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ نمایش «سفر در سفر» به نویسندگی ناصر کریمی‌نیک و کارگردانی مصطفی قربانیان و نمایش «ماه می‌ماند» به نویسندگی محسن رزوان به کارگردانی مهدی مهدوی‌راد در تالار شهید آوینی به روی صحنه رفت.
 
نمایش «خانوم» به نویسندگی صدرا میره‌ای و کارگردانی مرتضی جلالی و نمایش «روزگار» به نویسندگی و کارگردانی امیر عباس خوش‌نژاد در پلاتو ماه و فرهنگسرای جوان به روی صحنه می‌رود. 

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان قم افزود: نمایش‌های «پدرانه» به نویسندگی آرش عباسی و کارگردانی مرتضی جلالی، «مسافر» به نویسندگی و کارگردانی محمد جواد زرنوش‌ و «منظومه» به نویسندگی و کارگردانی علی فرحناک روز پنجشنبه به ترتیب در پلاتو ماه، ‌فرهنگسرای جوان و تالار شهید آوینی روی صحنه می‌رود. 

در پایان خاطرنشان کرد: اختتامیه این جشنواره ساعت 18 با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم و جمعی از مدیران استان قم و همراهی هنرمندان در تالار شهید آوینی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار