برنامه «دوباره آسمان آبی» با اعلام خطر از وضعیت نابسامان زمین، به حفاظت محیط زیست ایران می‌پردازد.

علیرضا محمدنیا تهیه‌کننده برنامه‌ «دوباره آسمان آبی» در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص ساختار جدید برنامه خود گفت: «دوباره آسمان آبی» عنوان برنامه‌ای است که حال بد زمین و کره‌ خاکی را هر دوشنبه هشدار می‌دهد و از انرژی‌های نو می‌گوید.

وی ادامه داد: همان‌طور که از نام برنامه مشخص است، برنامه «آسمان آبی» تلنگر و هشداری به وضع رو به افول زمین و آسمان پاک ایران می‌زند و در هر برنامه چالشی را ایجاد می‌کند تا کمی فعل توانستن را برای تولید انرژی‌های نو صرف و از آن‌ها استفاده کنیم.

تهیه‌کننده برنامه «سینما، هویت، سلطه» در خصوص ساختار ترکیبی «دوباره آسمان آبی» بیان کرد: این برنامه با  ساختار مستند - ترکیبی از شرایط ناسالم محیط‌زیست می‌گوید و در پایان هر برنامه راهکارهایی را برای حفاظت از زمین و استفاده مناسب از انرژی‌های زیستی، تجدیدپذیر و طبیعی ارائه می‌دهد.

محمدنیا با بیان ارائه دو بخش مستند در برنامه «دوباره آسمان آبی» اظهار داشت: بخش مستند تاریخچه‌ استفاده‌ ما از انرژی‌های نو و همچنین فعالیت‌های زیست‌محیطی و راه‌اندازی سامانه‌ زیستی را بیان می‌کند.

وی افزود: هر دوشنبه با حضور کارشناس - مجری میثم طباطبایی رئیس بنیاد انرژی‌های نو و همچنین گفتگو با مسئولین زیست‌محیطی و سردبیر نشریه‌های مختلف زیست محیطی، احوال زمین را جویا  می‌شویم.

تهیه‌کننده برنامه «آسمان آبی» در پایان اظهار داشت: این برنامه رادیویی کاری از گروه جوان و دانش است که به صورت تولیدی هر دوشنبه از ساعت 12:30 تا 13 به نویسندگی علیرضا قاسمی و احسان مهرجو به روی آنتن صدای جوان می‌رود.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.