مدیر فرهنگی کمیته امدادامام خمینی (ره) استان کرمان گفت: مرحله استانی جشنواره قرآنی در مجتمع های دانش آموزی کمیته امداد این استان برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ ارسلان حسن آبادی با اشاره به اینکه این جشنواره با شرکت ۳۰ نفر از دانش آموزان دختر و ۶۸ نفر از دانش آموزان پسر زیر پوشش کمیته امداد استان برگزار شد، افزود: از بین این تعداد دانش آموز ۳۰ نفر به مرحله کشوری این جشنواره راه یافتند.

وی خاطر نشان کرد: این جشنواره قرآنی در رشته های حفظ ، ترتیل، صوت، ترجمه و تفسیر در خوابگاه های دانش آموزی کمیته امداد استان برگزار شد.

حسن آبادی تصریح کرد: این جشنواره با هدف ایجاد زمینه انس بیشتر با مفاهیم و معارف قرآن کریم، تقویت و ترویج فرهنگ قرآن از طریق ایجاد رقابت سالم و غنی سازی اوقات و فراغت دانش آموزان، شناخت و کمک به شکوفایی استعدادهای دانش آموزان، فراهم نمودن زمینه تجلیل از دانش آموزان فعال در برنامه های قرآنی و ایجاد نشاط و شادابی در بین دانش آموزان زیر پوشش برگزار شد.

گفتنی است: مرحله کشوری این جشنواره نیز هجدهم اسفند جاری به مدت سه روز در اردوگاه آیت الله ربانی استان فارس برگزار می شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: جشنواره ، قرآن ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار