فرمانده انتظامي رودبارجنوب گفت :عموی جوان 18 ساله با مشاهده بسته سيگار در دست برادر زاده اش و واکنش به این موضوع باعث می شود برادر زاده در كمال ناباوري به عمر 39 ساله عموي خود پايان دهد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سرهنگ نادعلي قزلباش افزود: قاتل فراري در كمتر از 24 ساعت توسط پليس اين شهرستان دستگیر شد.

وی به تشریح جزئیات این موضوع پرداخت و خاطر نشان کرد :پس از وقوع جرم تيم مجربي از کاراگاهان پليس آگاهي با بهره گيري از توانمندي هاي فني و با انجام تحقيقات گسترده پليسي و تخصصي موفق به شناسايي قاتل فراري كمتر از 24 ساعت در يکي از روستاهاي اطراف اين شهرستان شدند.

اين مقام ارشد انتظامي تصریح کرد :بلافاصله پس از شناسايي محل اختفاي اين قاتل فراري، تيم مجهزي از پليس آگاهي براي دستگيري وي به محل مورد نظر اعزام شدندکه پس از شناسايي و محاصره کردن منزل مورد نظر ، قاتل در يك عمليات منسجم دستگير شد.

فرمانده انتظامي رودبارجنوب با اشاره به اينکه قاتل دستگير شده در تحقيقات تخصصي پليس به ارتکاب قتل با استفاده از سلاح سرداعتراف کرد، گفت:قاتل انگيزه اش از ارتكاب به اين جنايت را عدم توانايي در كنترل خشم و درگيري لفظي با عموي خود بخاطر مصرف سيگار بيان كرد.

سرهنگ قرلباش با اشاره به اینکهبرخي رفتارهاي نسنجيده و برخاسته از هيجان، باعث مي شود که جان ديگران در لحظه اي کوتاه به خطر بيفتدگفت : بهترين راه مبارزه با این موارد را فرهنگ سازي و مدیریت خشم دانست .

انتهای پیام/ی

برچسب ها: قتل ، عمو ، سیگار ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار