مدیرکل پزشکی قانونی استان اردبیل گفت: در ۱۰ ماهه امسال تعداد فوتی‌های حوادث رانندگی در سطح استان اردبیل به میزان ۱۳ درصد کاهش یافته است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ بهزاد ولی‌زاده در جلسه کمیسیون ایمنی راه‌های استان اردبیل اظهار داشت: در 10 ماهه امسال در سطح جاده‌های استان اردبیل 168 نفر بر اثر سوانح و تصادفات جاده‌های جان خود را از دست داده‌اند که بیشترین این فوتی‌ها در جاده‌های برن‌شهری با 120 مورد بوده است.

وی با بیان اینکه 30 مورد از فوتی‌ها در تصادفات درون‌شهری و 18 نفر در جاده‌های روستایی اتفاق افتاده است، گفت: میزان فوتی‌ها در جاده‌ها و محورهای مواصلاتی استان اردبیل امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 13 درصد کاهش یافته است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان اردبیل با اشاره به تعداد مصدومان در سوانح رانندگی در جاده‌های استان اردبیل افزود: در 10 ماهه امسال 3 هزار و 750 نفر در جاده‌های استان مصدوم شده‌اند که 2 هزار و 636 نفر از این تعداد مرد و یک هزار و 114 نفر نیز زن بوده‌اند.

ولی‌زاده با اشاره به تصادفات رانندگی در جاده‌های استان در دیماه امسال بیان کرد: بر اثر تصادفات رانندگی 14 نفر در دیماه در جاده های استان فوت شده‌اند که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته این آمار تغییری نکرده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: اردبیل ، کاهش ، تصادف ، رانندگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.