سرمربی تیم فوتسال بانوان حفاری: لیگ برتر کشور با کیفیت نیست

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛فروزان سلیمانی با گله‌مندی نسبت به سطح مسابقات لیگ برتر گفت: من اصلا از سطح مسابقات راضی نبودم و اختلاف تیم‌ها بسیار زیاد است. چند تیم مقابل ما حاضر به بازی نشدند ولی با توجه به این که این تیم‌ها برابر دانشگاه آزاد حاضر به بازی شدند، در حال حاضر ما اختلاف 16 گله با دانشگاه آزاد داریم.

وی افزود: به هر حال امیدوارم سه بازی سخت پیش رو را ببریم و اگر هم قرار است قهرمان نشویم، براساس تفاضل گل باشد نه براساس اختلاف امتیاز.

سرمربی تیم فوتسال بانوان ملی‌حفاری در پاسخ به این سوال که با توجه به این که شما سرمربی تیم‌ملی هستید، آیا این لیگ توانسته است به شما کمک کند؟ گفت: واقعیت این است که لیگ ما لیگ پویا و با کیفیتی نیست که در آن بازیکن ساخته و یا معرفی شود و آن قدر نتوانسته است به ما کمک کند.

وی بیان کرد: با توجه به این که اسپانسر نیست، بازیکنان خوب جذب دو سه تیم شده‌اند در حالی که اگر اسپانسر باشد بازیکنان در تیم‌های مختلف پخش می‌شوند و این می‌تواند کمک کند. انتظار داشتیم پس از مسابقات آسیایی، اسپانسرها وارد فوتسال بانوان شوند ولی این امر محقق نشد.







انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.