دبیر ستاد انتخابات استان خوزستان از اختصاص 2 هزار و 996 صندوق رأی در این استان خبر داد

اختصاص بیش از 2 هزار صندوق رای در خوزستانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، فرج‌الله خبیر گفت طبق آخرین آمارها، بالغ بر 3 میلیون و 430 هزار و 258 نفر واجد شرایط رأی دادن در استان خوزستان هستند.

 وی گفت ‌در خصوص آخرین وضعیت دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در استان خوزستان گفت طبق آخرین آمارها، بالغ بر 3 میلیون و 430 هزار و 258 نفر واجد شرایط رأی دادن در استان خوزستان هستند. 

خبیر افزود  برای هر دو انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان 5 هزار و 992 صندوق رأی تعیین‌ شده است.

 معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان افزود  27 شهرستان و 40 بخش مستقل در حوزه انتخابی خوزستان وجود دارد که 14 حوزه اصلی و 13 حوزه فرعی در یک حوزه قرار دارند. 

خبیر افزود: 2 هزار و 996 شعبه در خوزستان کار اخذ رأی را به انجام خواهند رساند که از این تعداد، 2 هزار و 121 شعبه ثابت و 875 شعبه سیار هستند. 

دبیر ستاد انتخابات خوزستان گفت به جز تعدادی از صندوق‌ها که به دلیل کوهستانی بودن منطقه ارتباط گرفتن سخت است، با همه صندوق‌ها به صورت آنلاین در ارتباط خواهیم بود و از طریق سامانه جامع، کنترل‌های لازم از محل ستاد انتخابات استان، فرمانداری و بخشداری‌ها صورت می‌گیرد. 

وی افزود همچنین تعداد رأی اولی‌هایی که تا هفتم اسفند امسال سن آن‌ها به 18 سال می‌رسد، 75 هزار و 489 نفر است که 36 هزار و 965 نفر زن و 38 هزار و 524 نفر هم مرد هستند. 

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان شد همه پیش‌بینی‌ها را برای برگزاری انتخابات مطلوب در سطح استان به عمل آمده است و 2 هزار و 996 شعب اخذ رأی در کل استان داریم که برای هر صندوق 15 نفر کاربر تحت آموزش قرار گرفتند. 

وی گفت علاوه بر اینکه به هیئت‌های بازرسی استان با جدیت تأکید شده که از افراد توانمند و واجد صلاحیت برای کار استفاده کنند.


انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار