آموزشگاههای فنی و حرفه ای آزاد هرمزگان رتبه بندی می شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس، سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای هرمزگان گفت: تا کنون از ۱۱۰ آموزشگاه آزاد استان ،۷۳ آموزشگاه بر اساس فرم خود ارزیابی اولیه در شهرستان های بندرعباس ،بندرخمیر ، حاجی آباد و رودان خود ارزیابی شده اند .


سلطانی نژاد با اشاره به کسب رتبه ۳۳ آموزشگاه آزاد در هرمزگان افزود : ۶۶ آموزشگاه نیز از سوی تیم بازرسی بازدید شده و ۴۹ آموزشگاه از سوی  تیم همگنان و در هیات نظارت این اداره کل بررسی شده اند.

وی افزود: رتبه بندی آموزشگاه ها شامل ممتاز ،درجه یک ، درجه دو ، سه و چهار است و آموزشگاه هایی که حایز رتبه نشوند تا یکسال برای ارتقاء خود مهلت دارند .

سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای هرمزگان مشارکت در برگزاری آزمون های فنی و حرفه ای و در ارائه آموزش های تربیت مربی برای ارتقاء مهارت مربیان ، صدور اجازه همکاری با موسسات آموزشی مهارتی در خارج از کشور ، اجرای دوره های آموزشی ویژه کارکنان دولت کاردانش، صدور مجوز اجرای آموزرش الکترونیکی، اولویت در بهره مندی از تسهیلات،تمدید پروانه تاسیس را از امتیازات طرح رتبه بندی برشمرد.

سلطانی نژاد افزود: طرح اعتبارسنجی و رتبه بندی آموزشگاه های فنی و حرفه ای آزاد  با هدف ساماندهی و کیفیت بخشی به آموزش های ارائه شده از سوی  مجریان آموزش تنظیم و از ابتدای سال ۱۳۹۴ به اجرا گذاشته شده است.

سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان ارتقاء و دستیابی به استانداردهای کیفیت بر اساس نیاز مشتریان،ایجاد انگیزش و فضای رقابت سالم ، افزایش انعطاف عملیاتی و آزادی عمل بر اساس سطح کیفیت و کارایی ، فراهم آوردن شرایط انتخاب آگاهانه و تامین اعتماد کارآموزان و کارفرمایان اقتصادی از اهداف طرح اعتبار سنجی عنوان کرد.

اجرای طرح اعتبار سنجی و رتبه بندی ۱۱۰ آموزشگاه آزاد از اواخر پارسال آغاز شده است.

انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.