سه نماینده کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا با پیروزی رقابت‌های خود را آغاز کردند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان پانزدهمین دوره لیگ قهرمانان آسیا از روز سه شنبه چهار اسفند آغاز گردید و نمایندگان کشورمان در 2 روز به مصاف حریفان خود رفتند و در پایان موفق به شکست دادن حریفان خود شدند.

در نخستین مسابقه زرد پوشان دیار نصف جهان در ورزشگاه فولاد شهر به مصاف تیم النصر امارات رفتند و در پایان موفق شدند این تیم را با نتیجه 2 بر صفر شکست دهند.

این دیدار که از ساعت 18:30 دقیقه با قضاوت بالیا پدیدار سریلانکایی برگزار شد برای اصفهانی‌ها خوش یمن بود و این تیم با دو گل شیمبا موفق شد پیروز از میدان خارج شود.

با برد شاگردان استیماچ و تساوی لوکوموتیو ازبکستان و الاتحاد عربستان، سپاهانی‌ها با سه امتیاز صدر نشین گروه A شدند و نوید بازگشت طوفان زرد آسیا را دادند.

اما در دومین دیدار نمایندگان کشورمان، ذوب آهن اصفهان در ورزشگاه جاسم بن محمد شهر دوحه به مصاف لغویا قطر رفت و در پایان موفق شد این تیم را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد.

تک گل ذوب آهنی‌ها را مهدی رجب زاده در دقیقه 46 به  ثمر رساند و این گل سبب شد تا صد و یکمین گل رجب زاده وارد دروازه حریفان شود.

با پیروزی شاگردان گل محمدی و تساوی پر گل النصر عربستان و بنیادکار ازبکستان، این تیم موفق شد همانند سپاهان در پایان هفته اول گروه B لیگ قهرمانان، در صدر جدول قرار بگیرد.

اما در آخرین دیدار نمایندگان کشورمان، روز چهارشنبه تراکتور سازی ایران به مصاف الجزیره امارات رفت و این تیم را با نتیجه چهار بر صفر شکست داد.

این دیدار که از ساعت 16 در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار شد به سود شاگردان امیر قلعه نویی به اتمام رسید و با تساوی دو تیم الهلال و پاختاکور تراکتوری‌ها به صدر  جدول گروه C این مسابقات رسیدند.

گل زنان تبریزی‌ها در این دیدار بختیار رحمانی (2بار)، سروش رفیعی  و شجاع خلیل زاده بودند.

حال با 3 پیروزی نمایندگان کشورمان در روز نخست لیگ قهرمانان آسیا، ایرانی‌ها برای آسیا قدرت نمایی کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار