جلسه توجيهي آموزشي نمايندگان فرماندار در شعب اخذ رأی در شهرستان بافق برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازیزد؛ فرماندار بافق با تأكيد بر حفظ بي طرفي مجريان انتخابات مجلس شوراي اسلامي و مجلس خبرگان رهبري اظهار داشت: يكي از دستاوردهاي انقلاب اسلامي، تعيين سرنوشت مردم به دست خودشان است و در انتخابات، مردم آينده خود را انتخاب مي كنند.
سيد مهدي طلايي مقدم با تشريح وظايف نمايندگان فرماندار در شعب اخذ رأي گفت: نماينده فرماندار و ساير اعضاء شعبه ضمن تعامل با هیأت هاي بازرسي و نظارت بايد به قوانين انتخابات مسلط باشند.
وي با بيان اينكه برگزاري انتخابات، مديريت، دقت و حوصله مي خواهد افزود: هماهنگي در شعب اخذ رأي بر عهده نماينده فرماندار است و هر مشكلي پيش بيايد به نماينده فرماندار ارجاع مي شود و لذا بايد با درايت و تدبير عمل كرد.
رئيس هيأت اجرايي انتخابات شهرستان بافق گفت: بايد تمام توجه نمايندگان فرماندار و مجريان انتخابات، رعايت قوانين و مقررات در راستاي برگزاري انتخاباتي با شكوه و پرشور با حضور حداكثري مردم باشد.
فرماندار بافق با اشاره به وظايف خطير نمايندگان فرماندار بیان کرد: مديريت زمان ،حفظ بي طرفي و امانت داري، رعايت قانون، دقت در كار، حفظ نظم، مراقبت از شعب و جلوگيري از دخالت افراد غيرمسئول و جلوگيري از تنش و ايجاد مزاحمت از جمله وظايف نمايندگان فرماندار در شعب اخذ رأي است.انتهای پیام/ص
برچسب ها: انتخابات ، یزد ، باق ، نماینده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.