تحقیقات نشان می دهد که خیانت در مردها و زنان تقریبا به یک میزان است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حقایقی درباره خیانت مردها به همسرشان وجود دارد که به احتمال زیاد نمی دانید، پس با ما همراه شوید.
 
 
 
حقیقت شماره 1: اغلب مردانی که خیانت می کنند، همچنان عاشق همسرشان هستند.
 
 
 
خیانت مردان به این معنا نیست که دیگر عاشق همسرشان نیستند، بلکه اغلب از وضعیت کنونی خود رضایت ندارند. خیانت معمولا در زمانی اتفاق می افتد که زوجین دارای فرزند هستند و روال زندگی شان یکنواخت شده است. با وجود آنکه از بسیاری جهات تامین اند، عواطف آنچنان که باید مورد توجه قرار نمی گیرد و زن و مرد رضایت کافی از یکدیگر ندارند.
 
برای اجتناب از این امر اوقاتی را به بودن در کنار هم اختصاص دهید و برای یکدیگر زمان بگذارید و در این زمان نه در مورد درس فرزند و یا مخارج زندگی، بلکه در مورد عواطف و خواسته ها و امید و آرزوهایتان به گفتگو بنشینید.
 
 
حقیقت شماره 2: مردها اغلب با کسی دوست می شوند که با او آشناییِ قبلی دارند.
 
خیانت کننده معمولا دوست خود را در خیابان و یا مهمانی نمی جوید. بلکه این شخص اغلب همکار، دوست خانوادگی و یا کسی است که به نحوی با او آشنایی قبلی دارد.
 
بسیاری از زنان تصور می کنند همه زنانی که با مردان متاهل دوستی می کنند زنانی بوالهوس و هرزه هستند، در حالیکه اکثر این روابط در ابتدا تنها یک دوستی و معاشرت ساده بوده است و اغلب خیانت ها در محیط کار اتفاق می افتد.
 
برای پیشگیری از این امر، مطمئن شوید که همسرتان با شما رابطه نزدیک تر و صمیمانه تری نسبت به همکارش دارد. زوجین اغلب به محل کار می روند، به فرزندان خود رسیدگی می کنند و شب ها به طور مجزا به کارهای شخصی خود می پردازند. باید سعی کنید در یک زمان مشترک به تختخواب رفته و دقایقی یکدیگر را در آغوش بگیرید.
 
 
حقیقت شماره 3: مردان برای نجات ازدواجشان به خیانت روی می آورند.
 
مردها عاشق همسر خود هستند، اما نمی دانند چگونه مشکلات رابطه شان را برطرف کنند. بنابراین برای پر کردن هر گونه خلاء به بیرون از ازدواجشان پناه می آورند. آن ها بجای مقابله و حل مشکل اصلی از آن طفره می روند و با خود می اندیشند که با پر کردن کمبودهای عاطفی شان با زنی دیگر، می توانند به خوبی و خوشی به زندگی با همسرشان ادامه دهند.
 
 
حقیقت شماره 4: مردان بعد از خیانت از خود متنفر می شوند.
 
شاید با خود فکر کنید افراد خیانتکار، مردانی بی اخلاق و بی وجدان هستند، درصورتی که مردها بعد از خیانت به کسی که مدعی دوست داشتنش هستند، از رفتارشان پشیمان شده و احساس بسیار بدی نسبت به خود پیدا می کنند و مردانگی شان زیر سوال می رود.
 
 
حقیقت شماره 5: مردان در هنگام خیانت، رابطه گرم تری با همسرشان دارند.
 
مردی که خیانت می کند، معمولا به لحاظ جنسی فعالتر شده و در رابطه جنسی همچنان با همسر خود احساس راحت تری دارد. پس اگر تغییر ناگهانی در رفتار جنسی همسرتان حس کردید، آن را یک چراغ خطر در نظر بگیرید.
 
 
حقیقت شماره 6: زنان نیز به اندازه مردان خیانت می کنند و خیانت هایشان بسیار جدی و خطرناکتر است.
 
تحقیقات نشان می دهد که خیانت در مردها و زنان تقریبا به یک میزان است. برخی از زنان بخاطر پر کردن کمبودهای عاطفی خود به خیانت روی می آورند و شاید این خیانت بدون برقراری هر گونه رابطه جنسی باشد که خود بدترین نوع خیانت است. کسی که به لحاظ عاطفی وابسته به شخصی دیگر می شود، معمولا نسبت به زندگی زناشویی و همسر خود دلسرد می شود. در حالیکه رابطه صرفا جنسی، وابستگی کمتری در پی داشته و آسیب کمتری را ایجاد می کند.
 
 
حقیقت شماره 7: اکثر زنان به خیانت همسرشان پی می برند.
 
باید بپذیریم که زنان در این مورد حواس بسیاری قوی ای دارند، اما ممکن است بخاطر فرار از شدت آسیب، تحقیر شدن و عواقب پس از آن از پذیرش این واقعیت طفره روند و آن را انکار کنند.
 
 
حقیقت شماره 8: اگر همسرتان در میان رابطه است نمی توانید کاری از پیش ببرید.
 
ممکن است به شما قول دهد که این رابطه را به پایان می رساند. اما موضوع به آن سادگی که فکر می کنید نیست. هیجانات و مسائل یک رابطه جدید چیزی نیست که بتوانید به راحتی به آن خاتمه دهید. به احتمال زیاد این ازدواج به جدایی و یا شکست می انجامد، مگر آنکه همسر شما تصمیم بگیرد به روابطش پایان دهد و یا متوجه شود که هیچکس را به اندازه شما نمی خواهد.
 
پس بهترین راه حل پیشگیری است. سعی کنید همان همسری شوید که شوهرتان در ابتدا عاشقش شده بود. زنان معمولا پس از ازدواج از دوستی مهربان و عاشق به زنانی غر غرو و بی حوصله تبدیل می شوند و این امر مردها را خسته و دلسرد می کند. بهتر است مثلا بجای آنکه سر همسرتان داد بکشید که چرا حوله خیس را روی زمین می اندازد، از او تعریف کنید و یا با رفتار جنسی غیرمنتظره او را غافلگیر و خشنود کنید.
 
 
حقیقت شماره 9: خیانت در بسیاری مواقع ازدواج را محکم تر می کند!
 
با وجود آنکه یک رابطه جدید هیجان انگیز است، گاهی خیانت موجب می شود که مردها قدر همسرشان را بیشتر بدانند. آن ها متوجه می شوند کسی که می خواهند بقیه عمرشان را با او سپری کنند بدون شک همسرشان است و رابطه ای که در آن قرار دارند آنچنان که فکر می کردند ایده آل نیست.
 
با این وجود، پیش از آنکه دوباره به همسر خیانتکار خود فرصت بدهید خوب فکر کنید. خیانت ها نشان می دهد که یک شخص تا چه اندازه اراده و کنترل روی خود دارد و این احتمال را بدهید که این داستان دوباره تکرار شود.
 
 
حقیقت شماره 10: حتی بعد از برطرف شدن خیانت، همسرتان ممکن است دوباره فیلش یاد هندوستان کند!
 
شاید او همچنان عاشق همسرش باشد و بخواهد ازدواجش را نجات دهد، اما متاسفانه باید بگوییم او خیانت کردن را از یاد نمی برد. ممکن است گاهی دلتنگ خوش گذرانی و بی مسئولیتی و رابطه جنسی نامشروع شود.
 
 
حقیقت شماره 11: یک مرد می داند که با خیانت به همسرش بنیان خانواده را سست می کند و عزت خود را زیر سوال می برد.
 
مرد احتمالا متوجه تاثیرات منفی رفتار خود بر همسر، خانواده و حتی خودش می شود، اما همچنان به خیانتش ادامه می دهد. علت چیست؟ تمام اینها به ادراک خیانت گر باز می گردد. اگر او احساس مطرود شدن کند، نیاز شخصی او به خواستنی بودن و ارزشمند بودن، او را به خیانت سوق می دهد.
 
حقیقت شماره 12: کسی که همسرش به او خیانت می کند را نباید مقصر دانست!
 
باید بپذیرید اگر همسر شما بی وفا است شما چندان تقصیری ندارید. خیانت یک مرد انتخاب آگاهانه اوست. در آغوش زنی دیگر رفتن به دلیل داشته های آن زن نیست، بلکه بخاطر ضعف و کمبود های مرد است.
 
 
 
منبع:برترین ها
انتهای پیام/
برچسب ها: خیانت ، همسر ، مردان ، زنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهسا
۰۶:۳۸ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱
من مجردم. از همین مردها سر راه منم قرار گرفت. چقدر دروغ و کلک بکار برد تا مخ منو بزنه. منم یه آسیب دیده هستم. این جور مردها نه همسرشان رو دوست دارن و نه اون خانمی که باهاش دوست شدن. به هر دو خیانت می‌کنن.خدا لعنتشون کنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۵ ۲۰ اسفند ۱۴۰۰
در زمانه‌ای زندگی می‌کنیم که دسترسی به فیلمهای مستهجن به راحتی آب خوردن است و زنان با ظاهری تحریک کننده در جامعه حضور پیدا می‌کنند و باعث تنوع طلبی و تحریک مردان می‌شوند و همین باعث می‌شود مردی که کنترلی بر روی نگاه خود ندارد از همسر خود هر چند جزو زیباترین زنان باشد خسته شده و به همسر خود خیانت کند و از طرفی آموزش جنسی در جامعه ما تابو محسوب می‌شود و حتی قبل از ازدواج هم آموزش چندانی به زوجین داده نمی‌شود و این قضیه هم در عدم رضایت جنسی زوجین و خیانت آنها بی تاثیر نیست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۳ ۰۶ آذر ۱۴۰۰
وقتی زنها در جامعه به زیباترین و جذاب ترین شکل ظاهر میشن و ادای غربی هارو در میارن و اسمش رو میذارن آزادی، وضعیت مردان جامعه، همینجوری میشه دیگه، و دودش دوبار تو چشم زنها میره، از ماست که بر ماست، بنظر من راه حل، فقط در داشتن حیا و عفت و پاكدامنیه
Iran (Islamic Republic of)
س. ن
۱۳:۴۳ ۱۴ مهر ۱۴۰۰
چقدر خوندن نظرات دردآوره... من یکبار ازدواج کردم و جدا صدم البته نه برای خیانت الان بعد از 15 سال دو ساله که مجددا ازدواج کردم و یه دختر 9 ماهه دارم و چندوقت پیش متوجه شدم همسرم بهم خیانت کرده درست از زمانی که باردار بودم یعنی حتی 6 ماه هم از ازدواجمون نگذشته بود بخاطر دخترم و مشاوره ای که داشتم بخشیدمش اما دیگه اون ادم قبل نیستم یه زن شکاک و افسرده و مریض شدم منی که خنده از روی لبام محو نمیشد... حالا با دو تا بچه از دو تا ازدواج متفاوت چطور میتونم طلاق بگیرم اخه؟ همه جا ابروم میره توی محل کارم توی فامیل و خانواده و دوست و آشنا همه میگن قطعا این مقصره که دوبار ازدواجش به طلاق ختم شده. برای همین این زندگی و به خودم تحمیل کردم
Iran (Islamic Republic of)
میترا
۱۸:۵۵ ۱۱ فروردين ۱۴۰۱
قلبم شکست این پیامو خوندم دوست عزیز حق داری کاش اینقدر راحت کسی رو قضاوت نکنیم امیدوارم تو زندگیت اتفاق فوق الاده بیفته و دوباره به حالت نرمال برگردی هر چند که خیلی سخته و کاملا حق داری
Iran (Islamic Republic of)
کوه درد
۱۳:۱۳ ۰۷ خرداد ۱۴۰۰
۲۰ ساله ازدواج کردم و شوهرم از همون اول داره خیانت میکنه و من ۲۰ سال سوختم و ساختم ولی دیگه نمیتونم ازش متنفرم حالم ازش بهم میخوره .میخوام جدا بشم. مردی که خیانت میکنه هیچ وقت درست نمیشه.اگه متوجه خیانت شوهرتون شدین همون اول جدا بشین قبل از اینکه بچه دار بشین که مثل من مجبور نشین به خاطر بچه ها ۲۰ سال یه آشغال رو تحمل کنین.مردایی که خیانت میکنن خیلی پست و کثیفن
Iran (Islamic Republic of)
آرزو
۰۵:۵۴ ۲۹ فروردين ۱۴۰۰
به نظر من سری که درد نمیکنه رو دسمال نمیبندن.زندگی اونقدر کوتاهه که هر چقد فکر میکنم میبینم ارزش نداره بخاطر اندکی محبت روح و روان خودم رو در معرض همچین ظلم و ستمی قرار بدم.اگر زیباترین و کاملترین و فهمیده ترین زن دنیا هم که باشی ظاهرا مردها(انسانها)بهت خیانت میکنن چون انسان ذاتا قادر به درک داشته هایش نیست و زمانی قدرشو میدونه که از دستش داده باشه.مثل یه مسئله ی ریاضیه که دو دو تا میشه ۴ تا.بعد از یه مدت هیجان از بین میره و انسان هم ذاتا در پی هیجان جدید هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۹ ۲۳ فروردين ۱۴۰۰
همی مردا نامردن همشون میگن عاشق همسرمون هستیم اما بازم خیانت میکنن
United States of America
ناشناس
۰۹:۴۱ ۰۹ دی ۱۴۰۰
با ساام‌ یک لحظه متن ایمیل تون رو خاندم بدنم رو برق گرفت اول درمورد بهضی از گل دخترا یچیرای نوشنم که بعدش پشیمون شدم
Sweden
زهرا
۱۱:۵۴ ۱۸ فروردين ۱۴۰۰
منم۳۲ سالمه ۱۱ ساله ازدواج کردم همسرم از همون اول بهم خیانت میکنه،۳تا بچه دارم چیکار کنم همش دستش رو میشه میگ ببخش دوباره تکرار میکنه،واقعا خستم
Iran (Islamic Republic of)
شیوا
۲۳:۳۱ ۱۶ اسفند ۱۳۹۹
شوهرمنم بعداز20سال زتدگی بخاطرخیانت کردن خودش به اصرارخودش منوطااق داد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۱ ۱۹ مرداد ۱۴۰۰
خدا اون زنایی رو که وارد زندگی مرد متاهل میشن رو لعنت کنه.
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۹:۱۸ ۰۶ اسفند ۱۳۹۹
دوستان خیانت دیدید تو زندگی نمونید،اگر حق طلاق دارید جدا بشید،با بهانه حرف مردم،طفلک بچم،در و همسایه شخصیت روان خودتون و له نکنید.توکل به خدا کنید ،به نام انسانیت از زندگی با شخص مریض خارج بشید.
قدر خودتون رو بدونید. تو تنهایی زار بزنید ولی جلوی خائن شجاع و قاطع باشید.شما هیچ مشکلی ندارید که سرافکنده باشید.بیماری روحی و ضعف و نابالغی از سوی طرف مقابله.
اگر فرزند دارید قطعا در ذهنش بعدها یک زن و یک مادر مقتدر که همیشه تکیه گاه خواهد بود قلمداد خواهید شد.
اگر شغلی ندارید زودتر دست بکار باشید حتی نظافت،ولی بدونید اگر هم ببخشید اون آدم درست نخواهد شد.
جلو ضرر رو تا جوان هستید بگیرید،شاید کسی دیگه منتظر شماست،اگر هم نبود چیزی جز یک مرد سست و بی عنصر رو از دست نخواهید داد.
یا علی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۰ ۲۰ بهمن ۱۳۹۹
شوهر منم دو ساله که داره بهم خیانت میکنه پارسال موقع رفتن به مسافرت مچشونو گرفتم گفت دیگه این کارو نمیکنم الان چند روزه دوباره دیدم با همون دختر در ارتباطه باز بهم قول الکی داده نمیدونم چیکار کنم یه پسر سه ساله هم دارم دلم برا اون میسوزه خیلی داغون شدم حتی نمیتونم حرفم و بزنم تا میخوام دلیلشو بپرسم جلوی بچه داد و بیداد میکنه منو کتک میزنه فقط از خدا میخوام جواب دوتاشونم بده
Iran (Islamic Republic of)
ش...ش...
۰۴:۱۳ ۱۸ دی ۱۳۹۹
مرد خیانتکار .درست نمیشه...اینها بیماران جنسی هستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۱ ۰۹ دی ۱۳۹۹
همسر منم به من خیانت کرد
هیچی براش کم نزاشته بودم هیچی به غلط کردن افتاد بخاطر بچه ام برگشتم از اون موقع ازش خیانتی ندیدم اما دیگه بهش اعتماد ندارم قرص اعصاب می خورم حوصله هیچکسو ندارم خودم معلمم عاشق شغلمو بچه ها بودم اما الآن اصلا انگیزه ندارم احساس پوچی میکنم دلم میخاد یه ساعت زمان داشتم به گذشته برمی گشتم بهش جواب رد میدادم یا اگه قبل بچه دار شدن می فهمیدم حتی یک درصد هم باهاش زندگی نمی کردم الآن هم ازش تعهد گرفتم خودم هم تکفن مالی دارم گفتم اگر بلرزی میرم اما چه فایده ازیک دختر زیبا و خندان و با شوق شدم یک زن افسرده
Iran (Islamic Republic of)
مهسا
۱۲:۱۳ ۰۱ آبان ۱۳۹۹
به نظر من اگر واقعا کسی شوهرش خیانت میکنه نباید بهش بگه چرا خیانت کردی و باهاش به هر طریقی ادامه زندگی بده ولی اگر راهی داره برای جدایی بهترین راه همینه وگرنه گفتن و فهمیدن این مساله دردی را دوا که نمیکنه فقط باعث نابود شدن و کوتاهی عمر زن میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۷ ۱۸ مهر ۱۳۹۹
من ۴۰سالمه
با اینکه زن خیلی خوبی دارم بارها و بارها بهش خیانت کردم
یکی دو بار منو از روی اجبار بخشید
ولی زندگیمون رو ب نابودیه
بخدا دست خودم نیست
مریضم
نمیدونم باید چیکار کنم
Iran (Islamic Republic of)
تینا
۰۹:۴۰ ۱۱ مهر ۱۳۹۹
خودتونو گول نزنید خیانت رو نمیشه فراموش کرد حتی اگه تکرار نشه مجبوری یه رابطه ی چرک و غیر قابل اعتماد رو ادامه بدی چه بسا که آزموده را آزمودن خطاست..یعنی کسی که قبح خیانت براش ریخت بعد از یه مدت که واسه حفظ زندگیش و آروم شدن شرایط خطا نکرد به محض اینکه فرصت بی خطری پیدا کنه دوباره تکرارش میکنه! انسان طبیعتا میره دنبال چیزایی که ازش میگیرن یا نباید بره سمتشون فکر نمیکنه به اینکه چیو بخاطر چی از دست میده.. مرد و زن نداره وقتی عشق واقعی نباشه شب بیداری مادر برای بچشم میشه دلیل خیانت مرد!
Iran (Islamic Republic of)
سارا
۱۰:۰۴ ۰۹ مهر ۱۳۹۹
خدایا نجاتم بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۲ ۱۴ شهريور ۱۳۹۹
سلام من فقط 21سالمہ و یہ بار طلاق گرفتم الان ہم از دوبارہ عقد کردم نامزدم بہم خیانت میکنہ یکی یچیزی بگہ توروخدا
United States of America
ناشناس
۰۹:۴۹ ۰۹ دی ۱۴۰۰
تو خودت دیدیش که دار خیانت میکنه یا فقد فکرت درموردش خراب شد یا کسی چیزی دیده یابهت رسونده
Germany
ناشناس
۰۷:۲۸ ۱۲ تير ۱۳۹۹
سنی ندارم اما یه دنیا دلم پره.۲۳ سالمه یه پسر پنج ماهه دارم.من و شوهرم عاااشق هم بودیم با کلی سختی و دردسر به هم رسیدیم.اما اون یک ماه بعد عقد شروع کرد با این و اون بودن و هیچ موقع زیر بار کاراش نرفت.هنوزم ک هنوزه دنبال بقیه زن هاس من از هرلحاظ براش کم نذاشتم حق من از این همه عشق این کارا نیس.برا کوچکترین کاری دروغ میگه و زیر بار دروغاش نمیره.
نه راه پس دارم نه راه پیش له شدم دیگه.کاش منم میتونستم خیانت کنم .خسته م از زندگی همین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۷ ۰۷ تير ۱۳۹۹
سلام من 27سالمه ودتا بچه هم دارم بارها شوهرم بهم خیانت کرد و هرموقع سر دستشه میگیرم کتکم میزنه الان هم داره بهم خیانت میکنه نمیتونم چیزی بهش بگم چکار کنم
France
ناشناس
۱۳:۰۱ ۲۲ خرداد ۱۳۹۹
سلام.
من 1/3ماهازدواج کردم همسرم بهم خیانت میکنه چند روز پیش تو گوشیش دیدم به یک زن پیام میده هر شب تا ساعت3/4شب بیداره باهاش چت میکنه من الان حامله هستم تازه فهمیدم این موضوع هم هسته نمیدونم چی کار کنم بهشم گفتم دست از این کارات بر دار میگ باشه قول میدم میگه دیگ من پیام میدم برای کار ...
اخه خودتون زن هستین واسی کار یک مرد ب یک زن غریبه میگه عشقم.نفسم.گلم.زندگیم .میگ لطفا کمکم کنید هم خودم تو اذیتم هم این طفل معصومی ک توی شکمم هسته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۵ ۱۵ بهمن ۱۳۹۸
تلگرامش دیدم زده بود کیس 1 خوش اندام نیست عکس کیس دومی بفرست میخوام اندامش خوب باشه
بهش گفتم گفت واسه دوسال پیش هست این پی ام ها. هی پاک میکنم باز میاد روی تلگرامم قسم خدا و جون مادرش که واسه وقتی بوده که ما ازدواج نکرده بودیم
دیروز سر ی مسله کوچیک قسم دروغ خورد فهمیدم قسم خوردن واسش مسله آب خوردنه خسته ام داغونم
راحت بلدم تلگرامش هک کنم من هیچوقت بهش خیانت نکردم هیچوقتم نمیکنم
اما فایده این زندگی چیه فایدش چیه اگه ی بچه بیگانهم بدنیا بیاد تهش چیه طلاق عاطفی .
Iran (Islamic Republic of)
لیدا
۰۰:۴۶ ۲۱ دی ۱۳۹۸
من به دختر خانمهای مجرد پیشنهاد میکنم با مردی که حداقل حداقل شش هفت سال از خودشون بزرگتره ازدواج کنن
هرچقدر مرد از خانم بزرگتر باشه، بیشتر قدرشو میدونه و دنبال یه مورد ترگل ورگلتر نمیره
شاید حرفهام بره عده ای تلخ باشه اما خیلی از مردها ایجوری اند
Iran (Islamic Republic of)
نا شناس
۲۱:۲۸ ۱۹ مهر ۱۳۹۸
زن و مرد به یک اندازه دراین موقعیت مقصرند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۸ ۳۰ مرداد ۱۳۹۸
منم شوهرم بهم خیانت کرده ولی اصلاپشیمون نیست الان هم زندانه ومن به خاطر دوتادستا گلم مجبورم سکوت کنم
United States of America
ناشناس
۰۰:۰۴ ۱۶ مرداد ۱۳۹۸
سلام 35 سالمه 21 ساله ازدواج کردم چند بار تو گوشی شوهرم چت شو دیدم بازن غریبه ولی انکار میکنه هیچی براش کم نزاشتم 4 تا بچه دارم عاشق همدیگریم ولی نمیدونم چرااااا دلم بد جور شکسته فک میکنم قلبم پاره پاره شده تو رو خدا یکی ی چیز بگه 1ماه خواب خوراک ندارم خودم حاملم وضع روحی بسیار بدی دارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۴ ۱۳ مرداد ۱۳۹۸
خدا نابود کنه انشالا همچین مردایی رو .همسر منم با اینکه دوتا بچه داره از روز ازدواجمون بهم خیانت میکنه ازش نفرت دارم ولی دارم میسوزم ومیسازم به خاطر بچه هام
Iran (Islamic Republic of)
حدیث
۱۸:۲۷ ۱۰ خرداد ۱۳۹۸
من شوهرم ۵ سال قبل بهم خیانت کرد بخشیدمش بخاطر پسرم ولی هنوزم خیانتش ادامه داره خیلی احساس پوچی میکنم دلم از دنیا گرفته نه راه رفتن دارم نه راه موندن .چکار کنم
Iran (Islamic Republic of)
باران
۱۸:۴۰ ۲۶ بهمن ۱۳۹۷
سلام من دختری 13 ساله مجرد هستم چند وقته قایمکی میرم سر گوشی بابا و میبینم که با یکی از دخترای دانشگاه خیلی راحت حرف میزنه خیلی ناراحتم به نظرتون چی کار باید بکنم به مامانم بگم یا نه
Iran (Islamic Republic of)
نازی ۲۸ساله
۰۱:۱۳ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
منم براشوهرم کم نزاشتم عاشقش هستم باین حال خیلی بهم خیانت کرد فک نمیکنم چیزی براش کم گذاشتم ازلحاظ اخلاقی ظاهری کم ندارم هربارخیانتشوانکارکردباین حال به روی خودم نیاوردم حالازندگیموعوض کردم بیشتر بهش محبت میکنم وبراش کم نمیزارم اهل خیانت نیستم دلم شکسته فقط دوس دارم یه باربدونه بادنیاعوضش نمیکنم خودش میگه من براش بهترینم ولی دست خودم نیست تنوع طلبم فقط دعامیکنم زندگی من وامثال من دوباره برگرده
Iran (Islamic Republic of)
نازی ۲۸ساله
۰۱:۱۳ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
منم براشوهرم کم نزاشتم عاشقش هستم باین حال خیلی بهم خیانت کرد فک نمیکنم چیزی براش کم گذاشتم ازلحاظ اخلاقی ظاهری کم ندارم هربارخیانتشوانکارکردباین حال به روی خودم نیاوردم حالازندگیموعوض کردم بیشتر بهش محبت میکنم وبراش کم نمیزارم اهل خیانت نیستم دلم شکسته فقط دوس دارم یه باربدونه بادنیاعوضش نمیکنم خودش میگه من براش بهترینم ولی دست خودم نیست تنوع طلبم فقط دعامیکنم زندگی من وامثال من دوباره برگرده
Iran (Islamic Republic of)
Nana
۱۸:۳۲ ۰۷ بهمن ۱۳۹۷
من خودم ۱۱ سالمه و ازدواج نکردم اما حس می کنم بابام داره به ما خیانت می کنه .
Iran (Islamic Republic of)
نوری
۱۱:۰۲ ۲۷ آذر ۱۳۹۷
من ۲۹ سالم چندماهی میشه شوهرم بهم خیانت کرده بااینکه توزندگی چیزی واسش کم نذاشتم قسم خوروه دیگه حیانت نمیکنه امادیگه من به هیچکس اعتمادندارم چون دلم شکست به خاطرش ازهمه کسم گذشتم امااون فراموش کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۷ ۲۰ آذر ۱۳۹۷
بنظر من کمبود شخصیتی طرف مرد رو میرسونه ...
Iran (Islamic Republic of)
بی نام
۲۰:۲۳ ۱۸ آبان ۱۳۹۷
من دخترم هشت ماهه بود متوجه خیانت همسرم شدم با این که چهارسال از اون روز میگذره اما هیچ وقت بهش اعتماد ندارم بخدا از هیچ لحاظ براش کم نمی زارم اما خسته ام خیلی خسته دیگه نمیدونم چیکار کنم
United States of America
ناشناس
۱۱:۴۸ ۱۱ مرداد ۱۳۹۷
بهترین کار همانی که در مقاله گفته شد
United States of America
ناشناس
۱۱:۴۸ ۱۱ مرداد ۱۳۹۷
بهترین کار همانی که در مقاله گفته شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۹ ۲۴ تير ۱۳۹۷
خیلی دلم گرفتا
Iran (Islamic Republic of)
یلدا
۰۲:۲۲ ۱۴ تير ۱۳۹۷
بنظرمن خانم هایی ک خیاتت دیدن با یک مشاوره صحبت کنند راه حل خوبیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۱ ۱۲ تير ۱۳۹۷
امیدوارم‌امام‌ زمان‌ظهور کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۱ ۱۹ خرداد ۱۳۹۷
واقعا برای اینطور افراد متاسفم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۱ ۱۹ خرداد ۱۳۹۷
خدایا ااا خیلی دلم گرفته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۱ ۱۹ خرداد ۱۳۹۷
خدایا ااا خیلی دلم گرفته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۰۴ ۱۱ خرداد ۱۳۹۷
عالی بود مطالب واقعا ..به روز بود حتی درسطح جهانی.ومطمئنن طرفین مقصرند ودرصدی هم جامعه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۴ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷
خدایا کاش هیچ پدر و مادری شاهد فروپاشی زندگی فرزندش نباشد
Iran (Islamic Republic of)
شادی
۰۶:۵۲ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷
من یه دختر مجردم
الان با این همه حرفایی که مردم میزنن و میگن همه ی مردا خیانت میکنن از ازدواج میترسم
الان به نظرتون من که خواستگار دارم باید چکار کنم
کلا قید ازدواجو بزنم؟
تو رو خدا یکی جواب بده
Iran (Islamic Republic of)
کوروش
۱۹:۴۴ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷
از مردبودن خودم شرمنده شدم.
شرم برمردان هوسران ! چطور دلشون میاد قلب رئوف همسرشون رو بدرد میارن ،در واقع اونایی ک خیانت میکنند مرد نیستند نامردن
بدرود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۵ ۰۳ اسفند ۱۳۹۷
همسر منم دقیقا جملات جنابعالی رو قبلا هم گفته بود... اما خودش خیانت کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۰ ۲۷ اسفند ۱۳۹۶
سلام شوهرمن هزاربارهم خیانت کرده دیدمش ایا بااین مرد چکارکنم چند بار دیدمش بهم کتک هم میزنه دوتا بچه دارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۳ ۱۱ آبان ۱۳۹۷
عزیزم
Iran (Islamic Republic of)
سارا
۰۱:۵۱ ۲۴ بهمن ۱۳۹۶
واقعا ناراحت میشم از خوندن این مطالب...
Iran (Islamic Republic of)
...
۱۷:۵۶ ۲۰ بهمن ۱۳۹۶
شوهرم بااینکه عاشق منو بچه ها وزندگیمونه چندباربهم خیانت کرد.براش کم نذاشتم بازم تکرار کرد کارشو.چن روز پیش ب جونمون قسم خورد که نره دنبال این کاراولی دیروز بازم خیانت کرد. خیلیییی سختمه نمیدونم چیکارکنم .من فقط ۲۱سالمه طاقت این دردو اصن ندارم.احساس پیری میکنم خیلی شکستم
Iran (Islamic Republic of)
مژگان
۰۱:۲۸ ۱۳ بهمن ۱۳۹۶
متاسفانه روابط به طاهر اجتماعی بین زن ومرد این بستر رو برای خطا کردن هر دو مهیا کرده ومتاسفانه یک عده زن ومرد که براشون بچه ها وبنیان زندگی اونها مهمه مجبور هستن که تاوان اشتباهات این افراد رو بپر دازند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۴ ۱۳ دی ۱۳۹۶
من همسرم به راحتی داره خیانت میکنه وهمشم تفره میره خیلی زرنگ خیلی اصلا نمیزاره هیچ جوری لو بره من واقعا باید چی کارکنم
Iran (Islamic Republic of)
فاطنه
۱۶:۲۱ ۱۳ دی ۱۳۹۶
با سلام
به نظر من هم فضای مجازی نیز به این ماجرا دامن زده
از یک طرف همسر ساعتی را که باید صرف خانواده کند دائم گوشیش را چک میکند
دیدن کلیپ های .... و آشنایی خیلی راحت با افراد مختلف باعث از بین رفتن وفاداری زوجین میشود
Iran (Islamic Republic of)
عاشق
۱۰:۴۳ ۱۸ آبان ۱۳۹۶
عجب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۳ ۱۶ آبان ۱۳۹۶
متاسفانه فضای مجازی بستر را برای این آسیب ها مهیا کرده