فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: بهترین مسیر برای اصلاح نواقص کشور مشارکت مردم در تعیین سرنوشت و حضور در پای صندوق های رای است.

جمالی‌پور: بهترین مسیر برای اصلاح نواقص کشور مشارکت مردم در پای صندوق‌های رای استبه گزارش خبرنگار گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان، هدایت الله جمالی پور معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری ضمن حضور در حوزه انتخابیه شهرستان ری در حرم حضرت عبد العظیم (ع) و بازدید از وضعیت اخذ رای پیرامون حضور پرشور مردم در انتخابات 7 اسفند، گفت:  اگر مجلسی که به فرموده امام خمینی (ره) در راس امور قرار دارد، قوی تشکیل شود به طور قطع دولت را در تحقق برنامه ها یاری خواهد کرد و در ادامه  در بسیاری از مشکلات باعث خواهد آمد.

وی ادامه داد:  همان گونه که رهبر انقلاب نیز اشاره فرمودند 7 اسفند نماد مشارکت  مردم در سرنوشت آنهاست؛ لذا هر چقدر این مشارکت بیشتر باشد پایه های نظام  و انقلاب مستحکم تر خواهد بود.

فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: این حضور پرشور مردمی در ساعات اولیه صبح در شهرستان‌های استان تهران به ویژه نشان از باور و اعتقاد مردم به نظام جمهوری اسلامی است، اینکه راه توسعه و پیشرفت کشور در حضور خود مردم  در پای صندوق های رای و تعیین سرنوشتشان در جهت تسریع برنامه های جامع و قوانین توسعه کشور رقم خواهد خورد.

جمالی پور گفت: مردم با درک درست از شرایط پیش رو در وضعیت پسابرجام قطعا با انتخاب مجلسی کارآمد سرنوشت روشنی را برای کشور رقم خواهد زد.

وی ادامه داد: من فکر می کنم مردم ایران و مردم شهرستان ری این مسئله را به خوبی درک کرده‌اند، چراغ توسعه و پیشرفت کشور و حرکت رو به جلو، با حضور و مشارکت جدی در عرصه تعیین سرنوشت است.

فرماندار ویژه شهرستان ری خاطر نشان کرد: مجلس به عنوان ریل گذار برنامه های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی نقش موثری در ایجاد رفاه و حل مشکلات مردم دارد و مشارکت بیشتر مردم شکل گیری مجلس کارآمدتری را به دنبال خواهد داشت.

جمالی پور تصریح کرد: به نظر من حضور مردم تا ساعات پایانی رای گیری به تدریج پرشورتر خواهد شد و عقیده دارم حضور مردم، اراده جدی برای انتخاب نمایندگان کارآمد و مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری روز افزون می باشد.

وی گفت: امیدوارم امروز مردم برگ زرین دیگری را در تاریخ انقلاب رقم زده و با مشارکت بالای 70 درصد بتوانیم یک بار دیگر ثابت کنیم که ملت ایران به سرنوشت و آینده کشور خود علاقمندند و راه اسلام را مشارکت و حضور در صحنه می بینند.

فرماندار ویژه شهرستان ری  ادامه داد: بهترین مسیر برای اصلاح نواقص کشور مشارکت مردم در تعیین سرنوشت و حضور در پای صندوق های رای است، لذا انتخاب نمایندگان کارآمد، ضعف های موجود در نظام برنامه ریزی کشور و ساختار اجرایی را اصلاح می کند تا در نهایت مجلس مقتدر، کارآمد و یاری گر دولت تشکیل شود.

وی افزود: مردم باید بدانند که راه توسعه و پیشرفت حضور در انتخابات است و قهر کردن با صندوق های رای تبعات جدی همراه خواهد داشت.

جمالی پور خاطر نشان کرد: اگر مردم در پای صندوق های رای حضور نداشته باشند نباید توقع داشته باشند که در رفاه عمومی و توسعه اقتصادی اتفاق خاصی بیفتد.

وی گفت: وقتی مردم در انتخابات شرکت می کنند، قطعا ضریب خطای انتخاب افراد ضعیف کمتر می شود و قطعا مردم ما با شناخت، اصلح ترین را انتخاب خواهند کرد.

فرماندار ویژه شهرستان ری در پایان  افزود: حضور و مشارکت مردم آینده ای روشن برای آنها و همچنین خانواده هایشان رقم می زند، انتظار داریم همه به توصیه رهبر معظم انقلاب و نیز توصیه ریاست جمهوری و مسئولان نظام توجه کنند و بار دیگر با حضور پرشورتر افتخار دیگری را در تاریخ انقلاب و خلق حماسی دیگر رقم بزنند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.