صادقی:

مشهد، بزرگترین و درگز، کوچکترین حوزه انتخابیه خراسان رضوی

معاون سیاسی امنیتی استانداری خراسان رضوی بزرگترین و کوچکترین حوزه انتخابیه استان را به ترتیب مشهد و کلات، و درگز اعلام کرد.

مشهد، بزرگترین و درگز، کوچکترین حوزه انتخابیه خراسان رضوی

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، رئیس ستاد انتخابات استان در جمع خبرنگاران مستقر در این ستاد با بیان اینکه طبق گزارشهای ارسالی از تمامی شعب اخذ رای در سراسر استان، صفوف طولانی برای رای دادن تشکیل شده است، گفت: حوزه انتخابیه مشهد و کلات با هزار و 109 شعبه اخذ رای و 2 میلیون و 317 هزار نفر واجد شرایط رای دادن، بزرگترین شعبه در استان و درگز با 51 حوزه اخذ رای و 55 هزار و 575 نفر واجد شرایط رای دادن کوچکترین حوزه انتخابیه در استان است.

سید محسن صادقی با بیان اینکه در کل استان هزار و 941 شعبه شهری و هزار و 567شعبه روستایی و هزار و 52 شعبه سیار در استان داریم، افزود: 393 نامزد انتخاباتی مجلس شورای اسلامی در خراسان رضوی باقی مانده اند، که به این ترتیب برای هر کرسی مجلس در استان 21 نفر با یکدیگر رقابت می کنند.

وی تصریح کرد: حوزه انتخابیه فاروج با 44 هزار واجد شرایط رای دادن به جمعیت رای دهندگان استان در انتخابات مجلس شورای اسلامی افزوده شده است.

معاون سیاسی، امنیتی استانداری خراسان رضوی با بیان اینکه 15 هزار نفر امنیت انتخابات را تامین می کنند، گفت: از این میان 10 هزار و 524 نفر محافظین شعب اخذ رای هستند.

صادقی به حضور 3 بالگرد و 4 هزار خودرو برای انتقال صندوقهای رای و ملزومات انتخاباتی و بازدید بازرسان ویژه اشاره کرد و افزود: طبق قانون رای دهندگان باید برای به صندوق انداختن رای خود شناسنامه و شماره ملی را به همراه داشته باشند.

وی گفت: با توجه به جمعیت زائران در مشهدمقدس، روزانه 300 هزار نفر زائر در مشهد حضور دارند که تمهیداتی برای اخذ رای از زائران نیز اندیشیده شده است.

صادقی با تاکید بر اینکه 22 فرایند از جمیع 24 فرایند انتخاباتی بصورت الکترونیک برگزار می شود، گفت: صرفا شمارش و تجمیع آراء الکترونیکی نیست و دستی انجام می شود.

انتهای پیام//


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار