امام جمعه کرمانشاه گفت:مردم برای هردو انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی انتخاب اصلح داشته باشند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ آیت ‌الله مصطفی علماء در خطبه های این هفته ی نمازجمعه گفت:مشارکت مردم در انتخابات ، انقلاب را تر و تازه نگه می‌دارد و هرکس که به عزت نظام علاقمند است، باید در انتخابات شرکت کند.
وی مشارکت مردم در انتخابات را به معنای سینه سپر کردن و ایستادن در برابر دشمنان دانست و افزود: اکنون خبرگزاری‌‍‌های دنیا منتظرند صفوف طولانی شما مردم ایران را نگاه کنند.

امام جمعه کرمانشاه افزود :: حضور و در صحنه بودن مردم، امروز کار آمریکا را به جایی کشانده که جرات حرف زدن ندارد و سیاستش این شده که زیر پوستی عمل کند و این همان آمریکایی است که در زمان فتنه اتاق فکر تشکیل داده بود.

آیت الله علماء در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه دشمن قصد دارد دوقطبی بودن و دودستگی را درکشور ما القاء کندگفت : کشور ما یک قطبی است و همه با سلیقه و فکر مختلف حول محور ولایت قرار دارند و دوست و دشمن در برابر شخص اول نظام خاشع هستند.

وی گفت: مردم کشور ما دو دسته هستند. یک دسته انقلابی و دسته دیگر مقابل جبهه ی استکبار وجز این دو دسته، دو دستگی دیگری نداریم.

امام جمعه کرمانشاه از فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص نفوذ هم یاد کرد و افزود: نفوذ ممکن است با زبان و دهان افراد انقلابی هم وارد شود و خود آنها متوجه نباشند، پس همه باید مراقب حرف‌ها و موضع‌گیری‌های خود باشیم.


انتهای پیام/

برچسب ها: کرمانشاه ، مردم ، اصلح ، انتخاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.