حجت الاسلام سعیدی امام جمعه قم گفت: نظام اسلامی ایران و مردم سالاری دینی با حضور مردم بود شکل گرفته است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ در مرحله‌ای دیگر چنانچه منحرفان فکری و اعتقادی همچنان بر انحراف خویش باقی بمانند از سوی خداوند به حال خودشان‌‌ رها می‌شوند مانند بنی‌اسرائیل که از جمله امت‌هایی بودند که در رحمت الهی به سوی آن‌ها بسته شد.

تولیت آستانه مقدسه حرم حضرت معصومه(س) عنوان  کرد: این تقوا آثارش در رفتار و گفتار فرد مؤمن ظاهر می‌شد و یکی از زمان‌هایی که تقوای الهی افراد بروز می‌کند در برخورد با دشمنان است.

وی بیا ن کرد: در برابر توطئه‌های دشمنان نه می‌شود سکوت کرد و نه می‌شود در پاسخ دادن زیاده روی کرد و خداوند در عین حال ما را به خویشتن داری دعوت کرده است چرا که خداوند با پرهیزگاران است.

حجت الاسلام سعیدی با اشاره به اینکه ملت ایران هم اکنون در حال انجام یکی از فرائض مهم ملی خود هستند، افزود: در تاریخ انقلاب ملت ایران هیچ‌گاه به صندوق‌های رأی پشت نکردند و همواره از این حق خود استفاده کرده‌اند

امام جمعه قم تصریح کرد: آنچه می‌تواند امروز را به یک روز سرنوشت ساز تبدیل نماید حضور حداکثری مردم است با هر نوع سلیقه و گرایشی که دارند.

حجت الاسلام سعیدی خاطر نشان کرد: هر حکومتی که از پشتوانه ملت خود برخوردار باشد دیگر مستکبرانی چون آمریکا و گروه‌هایی تکفیری چون داعش هرگز جرعت نزدیک شدن به حریم آن را پیدا نمی‌کنند.

وی عنوان کرد: نمایندگانی که وارد مجلس شورای اسلامی می‌شوند نباید مجلس را به دو دسته دولتی و غیر دولتی تقسیم کنند و نمایندگان در حقیقت در سازندگی و پیشبرد امور کشور همراه دولت‌ هستند و بر فعالیت‌های دولت نظارت داشته و چنانچه لغزشی مشاهده کند با استفاده از ابزار‌هایی که دارند سعی خواهند کرد دولت را به مسیر برگردانند.

امام جمعه قم  بیان کرد: ملت مجلسی می‌خواهد که علاج درد مردم را بشناسد و مجلسی متدین، شجاع باشد و مجلسی باشد که مرعوب آمریکا نشود و دولت را موظف به اقتصاد درون زا کند.

حجت الاسلام سعیدی گفت: مردم با بصیرت ضمن انزجار از دخالت‌های روباه پیر استعمار از افراد مورد حمایت دشمنان می‌خواهند تا با اعلام انزجار از این دخالت آشکار راه خودشان را از آنان جدا کنند.

در پایان خاطر نشان کرد: امام صادق(ع) در روایتی می‌فرمایند رسول گرامی اسلام(ص) فرمودند کسی که شب را به صبح برساند در حالی که اهتمامی به امور مسلمین نداشته باشد مسلمان نیست با این اوصاف انتخابات که یکی از مهم‌ترین اصول مسلمانان به شمار می‌رود، کوتاهی در این امر مهم موجب خروج از مسلمانی است و برگه سفید به صندوق انداختن هم نشانه شانه خالی کردن از وظیفه ملی و شرعی است.

حضور حداکثری مردم در انتخابات به نظام مشروعیت مضاعف می‌بخشد

حضور حداکثری مردم در انتخابات به نظام مشروعیت مضاعف می‌بخشد

حضور حداکثری مردم در انتخابات به نظام مشروعیت مضاعف می‌بخشد

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار