رسانه ای های انگلیسی خبر از توافق آنتونیو کونته سرمربی تیم ملی ایتالیا با مدیران چلسی برای قبول هدایت این تیم در فصل بعد دادند.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان سرمربی تیم ملی ایتالیا که زمان زیادی تا پایان قراردادش با فدراسیون فوتبال ایتالیا باقی نمانده است، در آستانه سفر به انگلیس برای عقد قرارداد با قهرمان فصل گذشته لیگ برتر انگلیس قرار دارد.
از کونته ، آلگری و سیمئونه به عنوان جدی ترین گزینه های چلسی برای جانشینی هیدینگ در فصل بعد یاد میشد و حال به نظر میرسد که مسئولان چلسی به کونته توافق کرده اند.
کونته مدتی است که از کم‌کاری سران فدراسیون فوتبال ایتالیا و باشگاه‌های این کشور ناراضی است و با این وضعیت بعید به نظر می‌رسد که او حاضر باشد قراردادش با آتزوری را تمدید کند.

اکنون اما گفته می‌شود که نظر کونته پس از انجام مذاکرات اولیه با چلسی جلب شده و قرار است یک جلسه با حضور سرمربی آتزوری و نمایندگان باشگاه برگزار شود و در آن ضمن بیان جزئیات قرارداد سه ساله‌ای که میان طرفین منعقد خواهد شد، مذاکرات نهایی صورت بگیرد. باشگاه چلسی در نظر دارد که حقوق سرمربی پیشین یوونتوس را به 6.5 میلیون پوند در سال افزایش دهد.
همچنین گفته می شود در صورت امضای قرارداد کونته با چلسی ، او پوگبا شاگرد سابق خود در یوونتوس را میخواهد و آبراموویچ هم مبلغ ۱۰۰ میلیون یورو برای خرید پوگبا کنار گذاشته است.


انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار