استاندار اصفهان گفت: هیچ کس حق اعلام پیروزی ندارد چراکه نتایج باید مراحل خود را بگذراند و تا زمانی که فرمانداری‌ها نامزدهای برگزیده را اعلام نکرده‌اند هیچ جشنی معنایی ندارد.

به گزارش خبرنگار حوزه استان های گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، رسول زرگرپور در بازدید از شعب انتخاباتی به خبرنگاران حاضر گفت : در حال حاضر هشت ساعتی از شروع انتخابات در دو 748 شعبه اخذ رأی اصفهان می‌گذرد.
وی افزود: آنچه که مهم است این بوده که در انتخابات جاری مردم اصفهان پرشور و نشاط و با بصیرت و ولایت مداری پای صندوق رأی حاضر شدند و خیلی حضور پرشوری را شاهد بوده‌ایم.
زرگرپور ادامه داد: ساعت 6 بعدازظهر نوبت اولیه اخذ رأی به پایان می‌رسد و اگر مردم در صفوف رأی گیری حضور داشته باشند، استاندار درخواست تمدید را خواهد داد.
استاندار اصفهان با بیان اینکه بسیاری از مردم اصفهان بعدازظهر روز جمعه را برای رأی دادن انتخاب می‌کنند، ادامه داد: مشکلی برای تعرفه وجود نخواهد داشت، هشت میلیون 800 هزار تعرفه در استان وجود دارد و نگرانی از این بابت وجود ندارد.
وی خاطرنشان کرد: اگر حتی یک نفر در شعب اخذ رأی حضور داشته باشد، درب شعبه بسته نخواهد شد چراکه قطعاً آن یک نفر هم رأی بسیار با ارزشی دارد.
زرگرپور اضافه کرد: هیچ کس حق اعلام پیروزی ندارد چراکه نتایج باید مراحل خود را بگذراند و تا زمانی که فرمانداری‌ها نامزدهای برگزیده را اعلام نکرده‌اند هیچ جشنی معنایی ندارد.
وی تاکید کرد: شمارش آرا در شهرستان‌های کوچک چند ساعت پس از پایان رأی گیری اعلام خواهد شد اما شهرستان‌های بزرگ مانند اصفهان تعداد آرا بیشتر بوده و زمان اعلام نتایج طولانی تر خواهد بود.




انتهای پیام/ا 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار