20 کارشناس بهداشتی در آبادان بر پخت و توزیع غذای انتخابات نظارت دارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار آبادان گفت: 20 کارشناس بهداشتی دانشکده علوم پزشکی آبادان بر نحوه پخت و توزیع غذایی انتخابات در حوزه انتخابیه آبادان، چوئبده و اروندکنار نظارت دارند.

محمدرضا حقیقت افزود: این کارشناسان بر نحوه ی تهیه مواد اولیه غذا، پخت و توزیع آن نظارت کرده و از غذاهای پخت شده نمونه برداری بهداشتی می کنند.

وی گفت: با برنامه ریزی منسجمی که از دو ماه پیش انجام شده است، برای شش هزار و500 نیروی شعبه های اخذ رای، نیروهای خدماتی و پشتیبانی تدارکات ویژه صورت گرفته است.

رئیس کمیته پشتیبانی دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری شهرستان آبادان افزود:برای این افراد علاوه بر تهیه ناهار، شام و صبحانه، میان وعده تدارک دیده شده است ضمن اینکه برای یک هزار نیروی ذخیره نیز پذیرایی آماده شده است.

حقیقت گفت: 220خودرو برای برگزاری انتخابات در نظر گرفته شد که از این تعداد 134 خودرو در اختیار شعبه های اخذ رای قرار دارد و بقیه در اختیار گروهای خدمات و پشتیبانی از جمله هیات بازرسی و اجرایی و نظارت قرار گرفته است.

حوزه انتخابیه شهرستان آبادان شامل دو شهر تابعه اروندکنار و چوئبده با سه دهستان و 26 روستا است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.