فرمانده سپاه امام رضا خواستار پایبندی نمایندگان به مبانی انقلاب شدد

فرمانده سپاه امام رضا(ع) از منتخبین مردم در انتخابات مجلس خواست به مبانی انقلاب پایبند باشند؛ زیرا که سعادت دنیا و آخرت در نتیجه این پایبندی رخ می دهد.

فرمانده سپاه امام رضا خواستار پایبندی نمایندگان به مبانی انقلاب شددبه گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، فرمانده سپاه امام رضا(ع) در بازدید از ستاد انتخابات استان در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد تصریح کرد: در سایه رشد و بالندگی و توسعه انقلاب اسلامی است که سعادت دنیا و آخرت حاصل می شود؛ لذا نمایندگان منتخب مردم باید به مبانی انقلاب پایبند باشند.

سردار یعقوبعلی نظری با اشاره به حضور باشکوه مردم استان پای صندوقهای رای گفت: از ملت عزیز ایران جز این انتظار نمی رفت و انقلاب اسلامی از این حضور استفاده خواهد کرد.

وی با بیان اینکه پیام اصلی حضور مردم در انتخابات حمایت از انقلاب اسلامی تحت رهبری ولایت فقیه و ایستادگی مقابل استکبار است، تاکید کرد: اصل انقلاب و نظام اسلامی همیشه برای مردم مهم است.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) همچنین در خصوص انتخابات مجلس خبرگان رهبری گفت: مجلس خبرگان نسبت به وظیفه اصلی خود که تقویت رهبری و ولایت است عمل کرده و منتخبان مردم نیز در این مقطع همانگونه عمل خواهند کرد.

انتهای پیام//

برچسب ها: انتخابات ، مجلس ، خبرگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار