قایقران ملی پوش تیم ملی اسلالوم پس از بازگشت از اردوی فرانسه، برگزاری این اردو را مثبت ارزیابی کرد.

به گزارش گروه استانهای با شگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ امیرمحمد فتاح پور گفت: اردوی یک ماهه ای در شهر پو فرانسه داشتیم که نقش بسیار مهمی در بالا رفتن میزان آمادگی کل تیم داشت. هم از نظر بدنی و هم تکنیکی پیشرفت قابل ملاحظه ای داریم، ضمن اینکه در بهترین مقطع زمانی به این اردو اعزام شدیم.

وی در خصوص روند انجام تمرینات در اردوی فرانسه گفت: روزی 2 وعده تمرین صبح و بعدازظهر داشتیم که در پیست های طبیعی و مصنوعی انجام می شد. عملکرد هر روز توسط مربیان ارزیابی و در تمرینات روز بعد نقاط ضعف اصلاح می شد.

این ملی پوش کرمانشاهی در رابطه با پیست‌های تمرینی فرانسه گفت: پیست های فرانسه هم از نظر میزبان آب و هم فشار آب بسیار مناسب بود. ضمن اینکه ایمنی بالایی داشت و تمرینات در عمق مناسب و با دروازه هایی که کاملا استاندارد تعبیه شده بودند انجام می شد.

فتاح پور درباره استفاده از مربی فرانسوی افزود: تمرینات ما تحت نظر خانم اشرف سرمربی خودمان و یک مربی فرانسوی انجام شد. این مربی از نظر تکنیکی کمک زیادی به ما کرد و نکاتی را به ما گوشزد می کرد که شاید خیلی توجه به آن نداشتیم، اما با انجام تمرینات تکنیکی او نقش بسیار مهمی داشت.

مسابقات انتخابی المپیک اسلالوم اوایل اردیبهشت ماه در ژاپن برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.