«یک در یک» عنوان برنامه‌ای است که ساخت آن را از طراحی و ایده‌پردازی و کارگردانی نیلوفر امینی‌فر بر عهده داشته‌ است.

نیلوفر امینی‌فر مجری برنامه‌های تلویزیون (رسانه ملی) در خصوص جدیدترین کار خود در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: «یک در یک» عنوان برنامه‌ای است که ساخت آن را از طراحی و ایده پردازی و کارگردانی خود بر عهده داشته‌ام.

وی بیان کرد: برنامه «یک در یک» کاری جدید با بخش‌های مختلف است که از 15 اسفند هر شب ساعت 19:30 به مدت 30 دقیقه از شبکه یک سیما پخش می‌شود. البته پخش «یک در یک» از قبل از ایام نوروز آغاز و تا بعد از آن هم ادامه خواهد داشت. در واقعا با پخش آن در نیمه اسفند به استقبال عید می‌رویم.

مجری «سیمای خانواده» بیان کرد: این برنامه، کاری حسی و صمیمانه است. تعامل «یک در یک» با مخاطبان، از جمله اهداف اساسی آن است. به طور کل مردم در ساخت این برنامه دخیل‌اند.

وی اظهار داشت: «یک در یک» دارای سه بخش اصلی است. یکی از این بخش‌ها مختص به عکس‌های ارسالی بینندگان از خانه‌تکانی است. به علاوه اینکه مطرح کنند چگونه به استقبال عید می‌روند.

امینی افزود: مردم همیشه علاقه‌مندند تا دلنوشته‌هایشان خوانده شده و با دیگران به اشتراک گذاشته شود. بنابراین بخش دیگر برنامه خواندن دلنوشته‌های ارسالی اعم از حسی، مقاله و... است. به طوری که مخاطبان می‌توانند نوشته‌های خود را از طریق شماره تلفن و شبکه مجازی که در اختیارشان قرار می‌دهیم برای ما  ارسال نمایند.

نیلوفر امینی‌فر عنوان کرد: بخش دیگر برنامه ارسال عکس بچه‌هاست؛ به این معنی که خانواده‌ها عکس‌های فرزندان خود به همراه خریدهای نوروزی‌شان را برای ما ارسال کنند تا در برنامه به نمایش درآید.

وی خاطرنشان کرد: قسمت دیگر شامل گزارش‌های پشت صحنه از برنامه‌هایی است که برای ایام عید قرار است به روی آنتن بروند. این قسمت یک بخش ترکیبی است. مصاحبه و گفتگو با گویندگان دوبله نیز ازجمله قسمت‌های «یک در یک» است. به طور مثال در حال ضبط دوبله یک فیلم سینمایی ما به داخل استودیو رفته و با دوبلورها گفتگو می‌کنیم. همچنین به پشت صحنه برنامه‌های شبکه می‌رویم و صحبت‌های ویژه و متفاوتی را تدارک می‌بینیم.

امینی‌فر از ساخت تیتراژ متفاوت این برنامه خبر داد و گفت: برای ساخت تیتراژ «یک در یک» سعی کردیم، ترکیبی از تیتراژ برنامه‌های قبلی پخش شده شبکه یک را داشته باشیم. این نوع ساخت تیتراژ نیز کاری بسیار متفاوت و ویژه خواهد بود.

وی در پایان گفت: من سعی می‌کنم در کارم نهایت صداقت را داشته باشم؛ اما تؤام با این صداقت دغدغه این را هم دارم که مخاطب را لحظه به لحظه همراه داشته باشم. مدت‌ها برای ساخت این برنامه صبر کردم تا بتوانم دغدغه‌های برقراری ارتباط نزدیک با مخاطب را به شکلی محسوس و پررنگ ارائه دهم.



انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.