قائم مقام وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از خریداری ۱۸۰ دستگاه آمبولانس از آلمان برای تامین نیاز اورژانس جاده ای کشور خبر داد.

  به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان دکتر ایرج حریرچی اظهار داشت: این آمبولانس ها هفته آینده از گمرک بندرعباس وارد کشور می شود.

به گزارش ایرنا، وی هزینه خرید آمبولانس ها را ۵۴۰ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: آمبولانس ها در ایام نوروز در استان های کشور توزیع خواهد شد.

وی گفت: برای خدمات رسانی بیشتر به مسافران در ایام نوروز یکهزار و ۳۰۰ تخت ویژه اعم از آی.سی.یو کودکان، بزرگسالان و اطفال و داخلی در هفته سوم اسفندماه با حضور وزیر بهداشت و روسای دانشگاه ها مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

حریرچی با اشاره به اقدام های انجام گرفته توسط وزارت بهداشت در زمینه تامین سلامت مسافران گفت: کادر پزشکی بویژه در بخش دولتی و بیمارستان های خصوصی و مطب ها نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کرده است.

وی افزود: همچنین حضور پزشکان، پیراپزشکان و پرستاران در بخش های دولتی بیشتر خواهد شد و با هماهنگی های انجام شده با سازمان پزشکی شمار مطب های خصوصی و داروخانه ها افزایش یافته است.

حریرچی تاکید کرد: با توجه به اینکه بیماری های مسافرتی در ایام نوروز افزایش می یابد، شمار مراکز بهداشتی، درمانی در روستاها و شهرها به منظور خدمت رسانی به مردم و مسافران افزایش می یابد.

قائم مقام وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: ۲۰۵ هزار نیروی پزشکی، پرستار و امدادگر در ایام نوروز به مسافران خدمات رسانی می کنند.

منبع:سلامت آنلاین
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار