معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان با بيان اينكه از 12 تا 14 اسفند ماه زنجان ميزبان همايش ملي و معنوي جشن نيكوكاري است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ رضا حسنلو گفت: بیست و ششمین جشن نیکوکاری با شعار بهار همدلی، شکوه مهربانی و جشن نیکوکاری در استان زنجان برگزار می‌شود.

وي با اشاره به اينكه روز 12 اسفند ماه همه مدارس استان پايگاه جشن نيكوكاري خواهند بود، افزود : اين جشن با هدف ترويج فرهنگ انفاق و احسان با همكاري آموزش و پرورش،بسيج مستضعفين،صداو سيما و تعدادي از دستگاهها و سازمانها برگزار مي‌شود.

وي همچنین گفت: سال گذشته مجموع کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم استان زنجان 16 میلیارد ریال بود.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان با اشاره به اینکه هدف از برگزاری جشن نیکوکاری در روزهای منتهی به فرا رسیدن سال نو ترویج فرهنگ نیکوکاری در جامعه و کمک به خانواده‌های نیازمند است، اضافه کرد: امسال نیز برای حضور و مشارکت مردم در دستگیری از نیازمندان و نشان دادن همبستگی اجتماعی بین اقشار مختلف اجتماع برنامه‌های متعددی در قالب جشن نیکوکاری با محوریت مساجد و مراکز نیکوکاری و سایر دستگاه‌های همکار اجرایی خواهد شد.



انتهای پیام/ن
برچسب ها: زنجان ، همایش ، جشن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.