مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس، عنوان کرد: مهندسان سرمایه‎های تخصصی کشور هستند و در تمامی حوزه‌ها نقش اساسی و موثری دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛خادم عرب‌باغی در مراسم تجلیل از مهندسان، ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن روز مهندس و همچنین قدردانی از زحمات تلاشگران عرصه مهندسی، ابراز کرد: مهندسان سرمایه‌های تخصصی کشور هستند و همچنین موفقیت‌های حاصل شده نیز در عرصه‌های مختلف کشور نتیجه تلاش متخصصان در این حوزه است.

وی افزود: مهندسان نقش موثری در سازندگی جامعه دارند و قادرند با بهره‌گیری از قدرت تحلیل اطلاعات در همه عرصه‌ها، جامعه را در رسیدن به توسعه‌ی همه جانبه و پایدار هدایت کنند.

خادم عرب‌باغی با اشاره به اهمیت مهندسی در پروژه‌های عمرانی، اظهار کرد: همه عرصه‌های توسعه و آبادانی کشور نتیجه‌ی تلاش‌های مهندسان می‌باشد و از همین رو این قشر جامعه باید در انجام وظایفی که بر عهده دارند، دقیق باشند و مسئولانه عمل کنند.

وی اذعان کرد: پروژه‌های عمرانی و زیربنایی ارس پیشرفت و پویایی خوبی دارند و همچنین از کل بودجه سازمان منطقه آزاد ارس، در سال 94 قریب به 60 درصد آن شامل بخش‌های عمرانی و زیربنایی است که باید با همکاری مهندسان برای به تحقق رسیدن آن برنامه‌ریزی دقیقی انجام شود تا به نتیجه‌ی مطلوب برسد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس با اشاره به اینکه باید در تمامی پروژه‌ها به علم روز و تحقیقات کافی تکیه کنیم، افزود: مهندسان سازمان منطقه آزاد ارس باید بتوانند با رعایت و اجرای دقیق قواعد و قوانین موجود، در راستای حفظ و حراست سرمایههای ملی، ایمنی و سلامت شهروندان و همچنین داشتن منطقه آزادی آباد و پایدار در کنار محیط زیست متوازن، گام‌های موثرتری بردارند.

بر اساس این گزارش، در مراسم روز مهندس، از مهندسان بخش‌های مختلف سازمان منطقه آزاد ارس تجلیل و قدردانی شد.

لازم به ذکر است که روز "پنجم اسفند ماه" به مناسبت بزرگداشت "خواجه نصیرالدین طوسی" روز مهندس نامگذاری شده است.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.