لامپ روشن در کمددیواری، باعث آتش سوزی در طبقه سوم یک آپارتمان شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ پس از تماس با سامانه 125 و اعلام وقوع آتش سوزی در طبقه سوم یک آپارتمان چهار طبقه آتش نشانان از ایستگاه پنج و نیروی کمکی از ایستگاه چهار روانه محل حادثه شدند.
فرشاد مویدی معاون عملیات سازمان آتش نشانی گفت : بی احتیاطی و بی توجهی به تذکرات ایمنی و روشن گذاشتن لامپ پرمصرف در داخل کمد دیواری و انتقال حرارت به مواد قابل اشتعال در یک منزل مسکونی باعث آتش سوزی در طبقه سوم شد.
مویدی ادامه داد : با توجه به گستردگی آتش سوزی دو ایستگاه آتش نشانی از ایستگاه های چهار و پنج به محل حادثه به منظور اطفای آتش سوزی اعزام شده و بوسیله خاموش کننده و چندین رشته آبدهی، پس از لوله کشی از طریق راه پله به داخل ساختمان و گذراندن پله ها ، با بیش از یک ساعت تلاش آتش را مهار کردند.
چاه انجیری فرمانده ایستگاه شماره پنج ، در ادامه شرح عملیات افزود : با توجه به وسعت آتش سوزی، عملیات تخلیه ساکنان طبقه چهارم به پشت بام و طبقات پایین تر به بیرون از ساختمان انجام شد و همچنین با توجه به دود غلیظی که در منزل ایجاد شده بود ، عملیات تخلیه دود نیز بوسیله تجهیزات مخصوص انجام شد.
معاون عملیات آتش نشانی شیراز خاطر نشان کرد : این ساختمان ، علیرغم داشتن سیستم اطفایی ، تجهیزات لازم به منظور استفاده از آنها را نداشت و تیم اطفایی به منظور مهار آتش سوزی مجبور به عبور از پله ها و حمل خاموش کننده و  انتقال چندین رشته آبدهی تا رسیدن به طبقه سوم شد.
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار