از نظر مدافع توپچی‌ها، تکرار عملکرد تحسین برانگیز بازی رفت می‌تواند آرسنالی‌ها را فاتح دوباره اولدترافورد کند.

کری خوانی مرته ساکر برای شیاطین سرخ !
به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان پر مرته ساکر مدافع آرسنال از هم تیمی‌های خود خواسته که ناراحتی باخت در لیگ قهرمانان اروپا را فراموش کنند و تمام قوا و انگیزه خود را برای بازی روز یکشنبه مقابل منچستر یونایتد به کار گیرند. توپچی‌ها در بازی رفت موفق شده‌اند شاگردان فن‌خال را در ورزشگاه امارات با نتیجه 0- 3 شکست دهند. دیدار روز یکشنبه این دو تیم در اولد ترافورد برگزار خواهد شد، اما از نظر مرتساکر، در صورتی که آرسنالی‌ها عملکرد درخشان خود در بازی رفت را تکرار کنند، بازی در زمین خانگی هیچ سودی برای شیاطین سرخ نخواهد داشت.

وی اعلام کرد: " در بازی رفت، ما قدرتمند ظاهر شدیم، به توانایی‌های خود اطمینان کردیم، توپ را از چنگ آن‌ها در آوردیم و سرانجام آن‌ها را مغلوب خود ساختیم. نحوه بازی و واکنش‌های ما بسیار عالی بود.

به نظر من، بازی برگشت متفاوت خواهد بود، اما دلم می‌خواهد همان انگیزه و تلاش بازی رفت را این بار هم شاهد باشم. چیزی که ما به آن نیاز داریم، توپ ربایی است و زمانی هم که توپ به دست ما بیفتد، بسیار خطرناک ظاهر می‌شویم. به جرأت می‌توانم بگویم که حضور در اولد ترافورد برای ما بسیار آسان‌تر است.

به طور کلی، بازی‌های خارج از خانه بهتر به نظر می‌رسند. بدون شک، عملکرد ما در برابر من یونایتد باید بسیار خوب باشد. "

هر دو تیم حاضر در این مسابقه محکوم به پیروزی هستند. چرا که توپچی‌ها باید جایگاه لستر سیتی صدرنشین را از آن خود کنند و شیاطین سرخ نیز به سه امتیاز این بازی به منظور حضور در جمع چهار تیم صدرنشین، نیاز اساسی دارند.

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۱۷:۵۷ ۰۸ اسفند ۱۳۹۴
وقتی مسی چند شب پیش شما رو کوبوند فردا شب هم ما شمارو میکوبونیم .
آخرین اخبار