نظامیان صهیونیست روز شنبه به شهرهای الخلیل و بیت لحم یورش برده و ضمن بازرسی الخلیل، به سوی فلسطینیان در بیت لحم تیراندازی و یک فلسطینی را زخمی کردند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛به نقل از خبرگزاری دولتی فلسطین وفا، اشغالگران صهیونیست با یورش به شهر الخلیل اقدام به بازرسی خانه به خانه در این شهر کردند و سپس چند ایست و بازرسی نظامی در نقاط مختلف مستقر کردند .در روستاهای «جورة بحلص» ، «حلحول »و «سعیر» نیز ایست بازرسی‌هایی از سوی ارتش صهیونیستی ایجاد شده است.

منابع امنیتی فلسطینی تاکید کردند نظامیان ارتش صهیونیستی در بازرسی خانه‌های فلسطینیان این منطقه به وسایل خانه‌ها آسیب رساندند. صهیونیستها همچنین اقدام به بازرسی خودروهای فلسطینیان در این مناطق کردند.

همچنین ارتش صهیونیستی به سوی فلسطینیان در بیت لحم تیراندازی و یک فلسطینی را زخمی کردند.

یک منبع امنیتی فلسطینی با اعلام این خبر گفت نظامیان صهیونیست در یورش به روستای حرمله در شرق بیت لحم اقدام به تیراندازی به سوی خانه‎های فلسطینیان در این منطقه کردند که بر اثر آن یک جوان فلسطینی زخمی شد.

علاوه بر این، نظامیان رژیم صهیونیستی با یورش به مناطقی در کرانه غربی رود اردن یک فلسطینی را بازداشت کردند.

اشغالگران صهیونیست پس از یورش به روستای « یعبد» در جنوب غرب شهر جنین با فلسطینیان این منطقه درگیر شدند. نظامیان اشغالگر یک جوان فلسطینی را در حومه روستای یعبد بازداشت کردند.

منابع فلسطینی اعلام کردند نظامیان اشغالگر همچنین دو ایستگاه بازرسی در ورودی دو روستای« کفیرت» و« الشهدا» در کرانه غربی رود اردن ایجاد و اقدام به بازرسی فلسطینیان کردند .




انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار