عضو کمیسیون امنیت ملی گفت: کشور عربستان مدتهاست که در حوزه‌های مختلف بر علیه ایران در حال اقدامات مختلف چالش برانگیز است.

احمد شوهانی نماینده مردم ایلام در گفتگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره اقدام عربستان در ایجاد موسسه رسانه‌ای فارسی زبان در راستای ایجاد جنگ نرم علیه ایران گفت: عربستان مدتهاست که در حوزه‌های مختلف جنگی را علیه ایران به راه انداخته و مدتی نیز در حوزه جنگ نرم در حال انجام اقدامات مختلف چالش برانگیز است.

شوهانی با اشاره به خصومت‌های عربستان برعلیه ایران در حوزه‌های مختلف بیان داشت: به نظر می‌آید که در یکسال گذشته دشمنی عربستان به حد بالایی رسیده و اقدامات این کشور برای کشورهای منطقه دردسرساز و چالش برانگیز بوده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی با بی اثر دانستن اقدامات عربستان در حوزه جنگ نرم برعلیه ایران، تصریح کرد: عربستان در حوزه جنگ نرم نمی‌تواند اقدامی علیه ایران انجام دهد، زیرا عربستان چیزی برای گفتن در این حوزه ندارد، چه درباره دموکراسی و چه فضای باز سیاسی، این کشور دچار مشکلات عدیده است که اگر به بیان این موضوعات علیه ایران بپردازد، مایه شرمساری آل‌سعود می‌شود.

شوهانی در پایان با بیان مشکلات داخلی عربستان که حتی زمینه فروپاشی رژیم آل‌سعود را فراهم کرده است، اظهارداشت: عربستان با راه اندازی شبکه‌های فارسی زبان و اقدامات این چنینی نمی‌تواند به اهداف مورد نظر خود دست یابد، زیرا عربستان  نمادی از فقر دموکراسی در جهان است.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار