انتخابات در سه حوزه انتخاباتی در استان زنجان به دور دوم کشیده شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛استاندار زنجان گفت: 516 هزار و 188 نفر در هفتم اسفند ماه در استان در پای صندوقهای رای حاضر شدند.

بنا به گفته استاندار 67 درصد واجدین شرایط رای در استان در انتخابات شرکت کردند که در مقایسه با نرم کشوری 7 درصد بیشتر است.

رییس ستاد انتخابات استان نسبت مشارکت در حوزه انتخابیه ماهنشان وایجرود را 85 درصد، خدابنده 77 درصد ، ابهر خرمدره وسلطانیه را 72.5 درصد اعلام کرد

مدیر کل سیاسی وانتخابات استانداری گفت :نتایج 3 حوزه انتخابیه استان را به این شرح اعلام کرد : از مجموع کل آرائ صحیح 54 هزار و698 رای که مردم حوزه ایجرود و ماهنشان به صندوق ها انداخته اند سید مرتضی خاتمی با کسب آرائ 13 هزار و 875 رای منتخب این حوزه اعلام شد.

وی با بیان اینکه از مجموع 93 هزار و 259 رای در حوزه خدابنده که مردم به صندوق ها انداخته اند آقایان سید البرز حسینی با کسب 16 هزار و 430 رای و احمد بیگدلی با کسب 16 هزار و 300 رای به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی راه یافتند

مدیر کل سیاسی وانتخابات استانداری با اعلام اینکه در حوزه ابهر ، خرمدره وسلطانیه هم 2 نفر به دور دوم انتخابات راه یافتند افزود: از مجموع کل 124 هزار و 448 رای صحیح /آقایان محمد عزیزی با 25 هزار و 324 رای ومحمد رضا خانمحمدی خرمی با کسب 25 هزار و37 رای موفق به کسب اکثریت 25 درصدی آرا نشدند.

برای حوزه انتخابیه زنجان هم آقایان سید افضل موسوی ، فریدون احمدی ، علی وقفچی و حجت الاسلام کریم خان محمدی به دور دوم راه یافتند .



انتهای پیام/ن

برچسب ها: پرونده ، انتخابات ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.