روزنامه سعودی الشرق الاوسط ادعا کرد سازمان‌های حقوقی عرب، نامه‌ای علیه ایران به شورای حقوق بشر سازمان ملل ارسال کرده‌اند.

ادعای الشرق الاوسط: نامه سازمان‌های حقوقی عرب به سازمان ملل علیه ایرانبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روزنامه سعودی الشرق الاوسط؛ برخی از سازمان‌های حقوقی عربی و بین المللی با این ادعا که ایران در کشور‌های عربی حامی تروریسم است از شورای حقوق بشر سازمان ملل خواسته‌اند یک جلسه فوق العاده در خصوص بررسی وضع نقض حقوق بشر در ایران برگزار کند. 

به ادعای این پایگاه خبری، سازمان‌های حقوقی با ارسال نامه‌ای به کمیساریای عالی شورای حقوق بشر، درخواست تشکیل یک جلسه ویژه را با عنوان «ایران پایتخت تروریسم در جهان است» به این شورا ارائه کرده‌اند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۹ ۱۰ اسفند ۱۳۹۴
باز درمقابل رفتارهای خصمانه کشورهای عربی نسبت به کشورمان سکوت کنیید وکارهای نفرت انگیز آنها رابی پاسخ بگزارید گستاخی آنها به حدی رسیده کیه ایرانی ها راتروریسم می نامند و در داگاه های بین المللی ازایران شکایت می کنند . کاری که دلت مردان ومسئولین ما درقبال انها باید انجام می دادند .گویا حس وطن پرستی در مسئولین مرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۲ ۱۰ اسفند ۱۳۹۴
جوک از این جالب تر نخونده بودم.
دیگه هر بی سوادی که ببینه عقاید کیا سر ادما بریده و یا عملیات انتحاری انجام می ده.متوجه نفهمی و بی شعوری و قاتل بودن انها می شه. نیازی نیست که این قدر دست و پا بزنید.
مردم ایران با لفب اشرف به دنیا میان و با شرف به سوی پروردگار می رن. این وصله ها به ایرانی جماعت چسبیدنی نیست.
برید ی فکری به حال سیاست خام فروشی نفتتون بکنید که دیگه اونم مشتری نداره.
United States of America
ناشناس
۲۱:۱۱ ۰۹ اسفند ۱۳۹۴
بابا شما کشورهای بی تاریخ و تمدن عربی چه کار به کار دنیا و سیاست دارید آخه. چرا در چیزی که نمی فهمید دخالت می کنید آخه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۵ ۰۹ اسفند ۱۳۹۴
آخه اینا خیلی ناچیزتر از این حرفان که در باره حقوق بشر حرفی بزنند از قبل از ب رسالت رسیدن حضرت رسول (ص) تا همین الان اعراب (کشورهای حاشیه خلیج فارس) در جهل و خرافات غرق بودن و هرگز آدم نخواهند شد .
شما برید حقوق ابتدایی بشر رو در کشورای خودتون اجرا کنید بعد زر بزنید
آخرین اخبار