همدان؛

یک وقف به ارزش 3 میلیارد تومان در رزن انجام شد

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان رزن گفت: یک قطعه زمین به ارزش 3/3 میلیارد تومان و متراژ 2 هزار و 200 متر مربع در شهرستان رزن به نیت ساخت حوزه علمیه وقف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حسن نوروزی افزود : امروزه وقف، این سنت پسندیده جامعه اسلامی، جایگاه ویژه ای در تمام زمینه‌ها به لحاظ توسعه دارد.


وی افزود: یک قطعه زمین به ارزش 3/3 میلیارد تومان و متراژ 2 هزار و 200 متر مربع در شهرستان رزن به نیت ساخت حوزه علمیه وقف شد که این وقف، به صورت وقف مشارکتی است.

نوروزی بیان کرد: در وقف شخص واقف، علاوه بر کسب رضایت الهی و توشه اخروی، افراد آن جامعه را از ثمرات این احسان ماندگار بهره‌مند می‌سازد؛ خوشبختانه امروزه شاهد گسترش وقف مشارکتی در عرصه موقوفات در راستای توسعه و آبادانی ایران اسلامی هستیم.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان رزن عنوان کرد: بهترین وقف باید متناسب با ضرورت روز جامعه انجام شود؛ همچنین رهبر معظم انقلاب تاکید داشتند که وقف در حوزه سلامت و فن‌آوری انجام شود و در حوزه سلامت نیز مردم رغبت زیادی دارند.

وی ادامه داد: هر فردی که در هر حوزه‌ ای دغدغه دارد باید وقف ایجاد کند و در این راستا تمامی مردم و مسئولین باید تلاش کنند؛ همچنین رسانه‌ها هم می‌توانند در حوزه وقف فعالیت داشته باشند.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار