یاسوج؛

رتبه برتر انتخابات برای مردم کهگیلویه و بویراحمد ثبت می شود

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تشکر از حضور حماسی مردم در انتخابات، اذعان کرد: حدسی که زده می شود این است که دوباره افتخار کسب رتبه برتر برای مردم استان به ثبت خواهد رسید.

رتبه برتر انتخابات برای مردم کهگیلویه و بویراحمد ثبت می شود
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، آیت الله سیدشرف الدین ملک حسینی، نماینده ولی فقیه حضور گسترده مردم در انتخابات را ترکیبی از شور و شعور دانست و با قدردانی از حضور گسترده مردم در انتخابات، گفت: امیدواریم ما بتوانیم به لحاظ کیفی هم در کشور رتبه برتر را کسب کنیم.
 
وی با بیان اینکه باید چنین مردمی را تحسین کرد و به آنها آفرین گفت، اظهار داشت: کسانی که همیشه افتخارات خود را حفظ می کنند انسان هایی هستند که درک شخصیت خود، جامعه و درک زمان و موقعیت انقلاب و ایران را می کنند.

آیت الله ملک حسینی عنوان کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد به لحاظ اینکه همیشه حائز رتبه نخست در انتخابات بوده و این افتخار را داشته، باید به همه مردمی که در جهت حفظ این افتخار تلاش می کنند درود فرستاد.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد اذعان کرد: حدسی که زده می شود این است که دوباره این افتخار برای مردم استان به ثبت خواهد رسید.
 
وی خاطرنشان کرد: همیشه آرزو داشتم که به لحاظ کیفی هم در رتبه نخست قرار بگیریم؛ یعنی کاندیداها اخلاق رقابت و بعد از نتیجه انتخابات اخلاق شکست و پیروزی را رعایت و هم مردم اخلاق حمایت، شکست و پیروزی را رعایت کنند.
 
شایان ذکر است، انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری جمعه، هفتم اسفند جاری همزمان با سراسر کشور در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.