لرستان؛

برگزاری کنگره 36هزار شهید دانش آموز لرستان

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش لرستان در جلسه استانی ستاد شاهد از برگزاری کنگره 36هزار شهید دانش آموز استان لرستان خبر داد .

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان؛ محمد حسین اردشیر نهادینه کردن فرهنگ ایثار ، جهاد و شهادت را از اولویت های دستگاه تعلیم و تربیت برشمرد و افزود : باید آرمان های شهدا را به نسل جوان انتقال دهیم تا عزت ،سرافرازی و اقتدار نظام تضمین شود .
وی تجلیل و نکوداشت یاد شهدا را امری لازم برشمرد و گفت : به اعتقاد ما ، چون این انقلاب و نظام مقدس در پرتو زنده نگه داشتن محرم و عاشورا و نام و یاد امام حسین (ع) و یاران او به دست آمده است و این انقلاب جریانی در استمرار انقلاب کربلاست ، این تجلیل ها، کنگره ها و یادواره ها، فقط گام کوچکی در زنده نگه داشتن یاد شهدا و فرهنگ شهادت است . معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش لرستان در پایان سخنان با اشاره به جنگ نرم دشمن ،برگزاری این کنگره ها و یادواره ها را گامی موثر در ترویج فرهنگ جهاد و شهادت و بیمه کردن نسل جوان در برابر ترفندهای دشمنان دانست و افزود : تجلیل و بزرگداشت یاد و خاطره شهدا علاوه بر وظیفه همگانی، نیاز امروز ما و آینده جامعه است.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.