پنج بازیکن ایران که در لیگ‌های اروپایی شاغل هستند، امشب به مصاف حریفان خود می‌روند.

حضور لژیونرهای ایران در 5 مسابقه امشببه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، لیگ‌های اروپایی از روزهای شنبه و یک شنبه هر هفته آغاز می شوند و تیم‌ها برای کسب عنوان قهرمانی به مصاف یکدیگر می‌روند.
 
5 لژیونر کشورمان امشب به مصاف حریفشان می‌روند.
 
آژاکس- آزد آلکمار
 
مصاف یاران جهانبخش با شاگردان دی یوئر
 
در چار چوب هفته بیست و پنجم لیگ هلند موسوم به اردیویسه چهار دیدار برگزار می‌شود که در حساس‌ترین بازی دو تیم آژاکس و آزد آلکمار در ورزشگاه آمستردام آرنا به مصاف یکدیگر می‌روند.
 
آلکمار که علیرضا جهانبخش ملی پوش 22 ساله ایران را در اختیار دارد در حالی به مصاف شاگردان فرانک دی بوئر می‌روند که با کسب 40امتیاز در رده سوم قرار دارند و در صدد هستند تا بتوانند سهمیه اروپایی را کسب کنند.
 
آژاکس نیز که از بازیکنان ملی پوش لاله‌های نارنجی از جمله یاسپر سیلسن داوی سیلسن سود می‌برد با کسب 58 امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد تلاش می‌کند تا با استفاده از 3 امتیاز خانگی، فاصله‌اش را با پی اس وی آلیز هوون کمتر کند.
 
در پنج دیدار گذشته این دو تیم 3 بار آژاکسی‌ها پیروز شدند و 9 بار نیز شاگردان فان من بروم پیروز از میدان خارج شدند.
 
این دیدار از ساعت 19:15 دقیقه به وقت کشورمان در ورزشگاه اختصاصی آژاکس، آمستردام آرنا برگزار می‌شود.
 
آینتراحت برانشوایگ- Fsv فرانکفورت
 
یاران حاج صفی به دنبال دبل کردن

 
در چار چوب هفته بیست و سوم بوندس لیگا B، دو دیدار برگزار می‌شود که از ساعت 16 (به وقت ایران) آینتراحت برانشوایگ میزبان یاران حاج صفی است.
 
شاگردان توماس اورال در تیم دوم فرانکفورت پس از پیروزی هفته گذشته‌شان و کسب 26 امتیاز در رده چهاردهم جدول قرار دارد و برانشوایگ نیز با 33 امتیاز ششم است.
 
حال این تیم از ساعت 16 در ورزشگاه آینتراخت به مصاف یکدیگر می‌روند و باید دید آیا یاران حاج صفی می‌توانند برای دومین بار پیاپی در این فصل به پیروزی دست یابند و دبل کنندیا خیر؟
 
هدینهم- آرمینیا بیله فلد
 
داوری به نیمکت نشینی‌هایش ادامه می‌دهد

 
در دیگر دیدار هفته بیست و سوم بوندس لیگا، 2 تیم هدینهم و آرمینیا بیلد فلد به مصاف یکدیگر می روند.
 
تیم فوتبال هدینهم با هدایت اشمیدت و کسب 29 امتیاز در رده یازدهم جدول قرار دارد و یاران دانیال داوری نیز سیزدهم هستند.
 
حال سنگربان سابق تیم ملی کشورمان که در چهار دیدار ملی نیز حضور داشته، همچنان نیمکت نشین و لفگانگ هسل است و باید دید چه زمانی سرانجام، داوری می تواند طعم بازی درون زمین را بچشد.
 
در پنج دیدار اخیر این 2 تیم، شاگردان اشمیدت 3 بار پیروز شدند و یاران داوری تنها یک پیروزی را کسب کردند و یک دیدار نیز بین 2 تیم به تساوی انجامید.
 
دیدار این 2 تیم ساعت 16 (به وقت کشورمان) در ورزشگاه ویت آرنا برگزار می شود.
 
ماریتمو- آکادمیکا
 
علیرضا حقیقی فیکس بازی می کند؟

 
در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ پرتغال، 2 تیم ماریتیمو و آکادمیکا از ساعت 19:15 در ورزشگاه دوس باریورس مادیرا به مصاف یکدیگر می روند و طبق اعلام رسانه های پرتغالی، حقیقی به احتمال زیاد در این دیدار از ابتدا به میدان خواهد رفت.
 
شاگردان نلووینگادا با کسب 25 امتیاز در رده سیزدهم جدول قرار دارند و آکادمیا نیز با کسب 19 امتیاز در رده 17 جدول هستند.
 
علیرضا حقیقی سنگربان 27 ساله تیم ملی کشورمان تا به حال در 2 دیدار تیمش حضور داشته و به احتمال زیاد دردیدار امشب تیمش مقابل آکادنیا نیز از ابتدا به میدان می رود.
 
پانینیوس- لوادیاکو
 
یاران انصاری فرد در پی هتریک

 
در چارچوب هفته بیست و چهارم سوپر لیگ یونان 4 دیدار برگزار می شود که در حساس ترین دیدار پانینیوس میزبان لوادیکو است.
 
این دیدار در حالی برگزار می شود که در 5 تقابل اخیر این 2 تیم 4 پیروزی سهم قرمزهای یونان بوده است و تنها یک بار لوادیاکو پیروز بوده است.
 
حال شاگردان اوزوندیس با کسب 36 امتیاز در رده پنجم جدول قرار دارند و لوایی‌ها نیز 28 امتیازی هستند این دیدار ساعت 18:45 در استادیوم نیاس اسمرنیس آتن برگزار می شود.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار