عضو هیات عامل و معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی کشور گفت: در راستای تدوین سند راهبردی و سیاست کلی بخش معاونت امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی عملیات لایروبی و نگهداری لایروبی بنادر کشور به بخش خصوصی واگذار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز زاهدان، محمد راستاد در سفر به بندر چابهار گفت: در راستای تدوین سند راهبردی و  سیاست کلی بخش معاونت امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی با برگزاری کمیسیون مزایده لایروبی با حضور شرکت‌های بین‌المللی و داخلی قدرتمند، در سه حوزه جنوب شرق، جنوب غرب و شمال کشور واگذاری عملیات لایروبی و نگهداری لایروبی بنادر کشور به بخش خصوصی واگذار می‌شود. 

وی که با هدف ممیزی و عملکرد بخش امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان سفر کرده بود ضمن مثبت ارزیابی کردن اقدامات بخش دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی افزود: بندر چابهار با داشتن نیروهای با تجربه و متخصص در امور دریایی افق روشنی در پیش دارد. 

وی درباره سیاست‌ها و اهداف سازمان بنادر و دریانوردی در سال 95 افزود: سازمان بنادر و دریانوردی در بخش معاونت دریایی موضوعات، عملیات راهنمایی و یدک کش‌ها و ارزیابی شاخص‌ها، برای ارتقاء کیفیت و بهره‌وری ورود و خروج کشتی‌ها و ساماندهی در برابر واکنش اضطراری دریایی را در دستور کار دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار