سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: با هدف برد و کسب سه امتیاز بازی به امارات می رویم و سعی می کنیم دست پر از امارات برگردیم.

ایوب ذوالفقاری در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بازی مرحله برگشت با الجزیره امارات اظهار کرد: به طور حتم دیدار حساس و سرنوشت سازی را در امارات با الجزیره برگزار می کنیم و برای برد به این کشور می رویم.

وی در ادامه افزود: بازی با الجزیره و در کشور امارات بسیار سخت خواهد بود چراکه شرایط آب و هوایی این بار به سود میزبان خواهد بود، آنها در تبریز با جو آب و هوایی آشنا نبودند و ما نیز با این وضعیت در امارات روبرو خواهیم شد.

ذوالفقاری درباره پیش بینی نتیجه دیدار برگشت عنوان کرد: کسی نمی تواند بازی را پیش بینی کند چراکه این کار به هیچ وجه حرفه ای نیست، در تبریز بازیکنان الجزیره نتوانستند بازی خوبی را به نمایش بگذارند که دلیل عمده آن سازگار نبودن با جو تماشاگر و آب و هوایی بود، گرچه ما نیز چنین مشکلی داریم اما به طور قطع برای انجام دیداری توام با برد تلاش می کنیم.

سرپرست تراکتورسازی با اشاره به مشکل خروجی بازیکنان سرباز از کشور تصریح کرد: همه هماهنگی های لازم برای خروج سربازان از کشور انجام شده است و سربازان مشکلی برای همراهی تراکتور در امارات ندارند.

وی در پایان یاد آور شد: امیدوارم که تراکتور با دست پر از امارات برگشته و دل هوادارن پرشور تبریزی را شاد کند .

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۰ ۰۹ اسفند ۱۳۹۴
دلاوران تراکتورسازی پیروز به میهن بازگردید.
در حال حاضر تیم های تراکتورسازی و سپاهان و ذوب آهن حکم تیم ملی ایران را دارند .
آخرین اخبار