دانش آموخته كارشناسي ارشد مديريت فرش دانشگاه كاشان رتبه اول پژوهشگر برتر فرش دستباف ایران را کسب کرد.

رییس دانشگاه کاشان، در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان گفت:این دانش آموخته دانشگاه كاشان رتبه اول پژوهشگر برتر فرش در شاخه دانشجويي را به دست آورد.

عباس زراعت، با تاکید بر اینکه ميرزا اميني دانش آموخته دانشگاه كاشان هم اكنون به عنوان استعداد درخشان مشغول ادامه تحصيل در دوره دكتري دانشگاه هنر اصفهان است گفت:کسب این این افتخار برای این دانش آموخته سیار بزرگ است چرا که جشنواره پژوهشگران برتر فرش دست‌باف در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام نمایه شده و برگزیدگان این جشنواره از امتیاز مربوط به آن برخوردار می شوند.

وی تصریح کرد: ترویج فرهنگ پژوهش در کشور و ارتقاء منزلت و جایگاه پژوهش در حوزه فرش ایران، معرفی توانمندی‌های پژوهش و فناوری دانشگاه‌ها، مؤسسات آموزشی، پژوهشی، هنری، تولیدی و صنفی فرش کشور، شناسایی و معرفی پژوهشگران برتر دانشجویی در مقاطع مختلف، تشویق، تقویت و ایجاد انگیزه پژوهشی در هیئت‌علمی، مدرسین و پژوهشگران فرش کشورو فراهم‌سازی زمینه برای کاربردی شدن پژوهش‌های انجام‌شده در حوزه فرش دستباف ایران هر ساله توسط انجمن علمی فرش از جمله اهداف برگزاری جشنواره ملي پژوهشگران برتر فرش دستباف ايران است.

به گفته وی،این جشنواره در بخش های پژوهشی، دانشگاه‌ها و مؤسسات و نهادهای آموزشی و پژوهشی، وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی، هنری و شرکت‌های تولیدی، اتحادیه‌ها و انجمن‌های علمی، هنری، صنفی و تولیدی، دانشجو و دانش‌آموختگان مقاطع مختلف و بخش پژوهشگران مستقل برگزار شد.

شایان ذکر است سيد مهدي ميرزا اميني دانش آموخته كارشناسي ارشد مديريت فرش دانشگاه كاشان دارنده رتبه اول پژوهشگر برتر فرش دستباف ایران در شاخه دانشجویی در

در آيين دومين جشنواره ملي پژوهشگران برتر فرش دستباف ايران تقدیر شد.

این جشنواره به همت انجمن علمی فرش ایران و میزبانی دانشگاه هنر شیراز، بیست و هشتم بهمن ماه سال جاری برگزار شد. 



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار