نتایج شمارش نهایی آرای انتخابات مجلس شورای اسلامی در 15 حوزه انتخابیه استان اصفهان اعلام شد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان و به نقل از ستاد انتخابات استان اصفهان، بر این اساس در حوزه انتخابیه فریدن ، فریدونشهر ، چادگان و بویین و میاندشت اکبر ترکی با 22 هزار و356رای در حوزه انتخابیه نجف آباد و تیران و کرون ابوالفضل ابوترابی با 64 هزار و 527 رای در حوزه انتخابیه کاشان ، آران و بیدگل سید جواد ساداتی نژاد با کسب 70 هزار 761 رای به عنوان منتخبان مردم به صحن بهارستان راه یافت.

همچنین در حوزه انتخابیه خمینی شهر محمد جواد ابطحی با 45 هزار و 514 رای در حوزه انتخابیه فلاورجان حجت الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی با 56 هزار و 208 رای در حوزه انتخابی لنجان محسن کوهکن ریزی با 38 هزار 177 رای در حوزه انتخابیه گلپایگان و خوانسار علی بختیار با کسب 14 هزار و 371 رای در حوزه انتخابیه شاهین شهر میمه و برخوار آقای حسین علی حاجی دلیگانی با 60 هزار و 411 رای به دهمین دوره مجلس شورای اسلامی راه یافتند.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: در حوزه انتخابیه نطنز ، بادرود و بخش قمصر مرتضی صفاری نطنزی با 9 هزار و 482 رای در حوزه انتخابیه مبارکه زهرا سعیدی مبارکه با 20 هزار و 463 رای در حوزه انتخابیه اردستان سید صادق طباطبایی نژاد با 16 هزار و و 100 رای در حوزه انتخابیه نایین و خور و بیابانک عباس علی پور بافرانی با 11 هزار و 154 رای به عنوان منتخبان مردم به صحن بهارستان راه یافتند.

ستاد انتخابات استان اصفهان اعلام کرد انتخابات در حوزه های انتخابیه شهرضا ،دهاقان و سمیرم به دور دوم کشیده شد.

بر این اساس در حوزه انتخابیه شهررضا ، دهاقان محمدرضا آقایی و سمیه محمودی و در حوزه انتخابیه سمیرم اصغر سلیمی و بهروز جعفری در دور دوم با هم رقابت می کنند.

بنا بر اعلام ستاد انتخابات استان اصفهان آراء ماخوذه در حوزه انتخابیه شهرستان اصفهان در حال شمارش و تجمیع است و نتایج آن هنوز اعلام نشده است.




انتهای پیام/ ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار