معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد گفت: زیرساخت‌هایی برای جذب دانشجویان خارجی و همچنین اساتید خارجی در این دانشگاه در حال آماده‌سازی است.

دکتر سید علی ابطحی معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: برای جذب دانشجویان خارجی در رشته‌های پزشکی این دانشگاه، زیرساخت‌هایی در حال آماده شدن هست.

وی ادامه داد: آمادگی این زیرساخت‌ها باید براساس اعتباربخشی آموزشی انجام شود چرا که دانشجویان خارجی قبل از اقدام به تحصیل در ایران، حتما مراکز آموزشی را از لحاظ بین‌المللی و همچنین بهتر بودن بررسی می‌کنند.

معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد تصریح کرد: در طی جلساتی که برگزار شد، قرار شد علاوه بر جذب دانشجوی خارجی، اساتید برجسته خارجی با اساتید ایرانی مقیم خارج از کشور نیز جذب شوند چرا که آموزش به دانشجویانی که از خارج از کشور تمایل به تحصیل در ایران را دارند، باید با زبان انگلیسی که یک زبان بین‌المللی است انجام پذیرد.

وی خاطرنشان کرد: مجدداً جلساتی پیرامون بررسی این موضوع و توسعه و اعتباربخشی به دانشگاه برگزار می‌شود، علاوه بر آن دانشکده داروسازی تهران اولین مرکزی است که اعتبار‌بخشی در آن انجام شده است.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار