مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد افزود: مصرف مشترکین شهری در ماه پایانی سال به میزان 20 درصد افزایش می‌یابد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، نگهدار  معادیجو  با بیان اینکه مصارف خانگی آب شرب در ماه‌ آخر سال افزایش می‌یابد، گفت: این موضوع به دلیل خانه‌تکانی آخر سال است.
 
مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد افزود: مصرف مشترکین شهری در ماه پایانی سال به میزان 20 درصد افزایش می‌یابد.
 
معادیجو خاطرنشان کرد: با توجه کاهش فشار آب و کمبود آب در برخی  شهرهای استان ضروری است مشترکین شهری برای جلوگیری از افت فشار آب و  هدر رفت آن در مصرف صحیح و اصولی این کالای با ارزش دقت بیشتری داشته باشند.
 
وی  میانگین مصرف آب توسط مشترکین آب شهری استان را بالغ بر 180 لیتر در شبانه روز عنوان کرد و گفت: این میزان مصرف در ماه پایانی سال و با شروع خانه‌تکانی افزایش محسوسی دارد.
 
این مسئول در شرکت آبفای کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اهمیت اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی در این زمینه عنوان کرد: رسانه‌های محلی می‌توانند با اطلاع‌رسانی در این ارتباط زمینه همکاری شهروندان را در مصرف بهینه آب فراهم آورند.
 
معادیجو تاکید کرد: با تغییر برخی از روش‌های نادرست مصرف آب می‌توان از هدر رفت آب تا حدود زیادی جلوگیری کرد.
 
مدیر روابط‌ عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفای استان افزود: شرکت آب و فاضلاب استان تمام تلاش خود را به خرج خواهد داد تا در روزهای پایانی سال مشکلی در روند تامین آب شهروندان بوجود نیاید.
 
وی عنوان کرد: نصب تانکر ذخیره آب روی پشت‌بام منازل به نوبه خود نقش موثری در کاهش قطعی آب داشته باشد، به همین خاطر شهروندان باید نصب تانکر ذخیره آب روی پشت بام منازل را در دستور کار خود قرار دهند.
 
معادیجو یادآور شد: نصب تانکر ذخیره آب باعث خواهد شد تا در مواقع قطع و یا نوسانات آب شهروندان بتوانند به مدت 48 تا 72 ساعت از آب ذخیره شده در تانکرها استفاده کنند.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: مصرف ، آب ، افزایش ، روابط عمومی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.