زنجان؛

جاسازی حرفه ای محموله البسه در بین یخچالها

مدیر کل تعزیرات حکومتی زنجان از جاسازی حرفه ای محموله البسه در بین یخچالها خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛مدیر کل تعزیرات حکومتی زنجان گفت:بر اساس گزارشات دایره آگاهی استان زنجان،پس از مشکوک شدن به یکدستگاه خودروی تریلی در محور زنجان-قزوین،خودروی مورد نظر متوقف و پس از بررسی مشخص گردید حامل لوازم خانگی می باشد.

ممیزی افزود: با انجام بررسیهای تخصصی و بازنمودن چادر ترانزیت محموله بزرگ البسه در بین یخچالها که بصورت بسیار ماهرانه جاسازی شده بود کشف و ضبط گردید.

وی ادامه داد :پس از ارجاع پرونده به شعبه ویژه مبارزه با قاچاق کالا و ارز اداره کل تعزیرات حکومتی استان زنجان تحقیقات اولیه آغاز گردید.

مدیر کل تعزیرات حکومتی زنجان اضافه کرد :پس از شمارش و تنظیم صورتجلسه،تعداد 4845 ثوب انواع البسه و پوشاک،82 جفت کفش خارجی به شعبه مذکور گزارش گردید.

ممیزی اضافه کرد:با استعلام از گمرک استان،ارزش ریالی کالاها بیش از یک میلیارد و هفتصد و شصت میلیون ریال اعلام و بدلیل عدم ارائه مدارک گمرکی معتبر،قاچاق بودن محموله محرز شد.

وی گفت:پس از بررسی محتویات پرونده و سیر مراحل قانونی،طبق رأی صادره ،عامل قاچاق علاوه بر ضبز کالاهای مکشوفه به نفع دولت به پرداخت جریمه نقدی بمیزان سه میلیاردو یکصدو هفتاد میلیون ریال در حق صندوق دولت محکوم گردیدد

انتهای پیام/ن



برچسب ها: جاسازی ، محموله ، البسه ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.