رئیس دانشگاه محقق اردبیلی گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده یک هزار و ۵۰۰ دانشجو از استان اردبیل به مناطق عملیاتی کشور اعزام می‌شوند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ گودرز صادقی در دیدار امام جمعه اردبیل با خادم‌الشهدای راهیان نور بسیج دانشجویی اردبیل اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده یک هزار و 500 دانشجو از استان اردبیل به مناطق عملیاتی کشور اعزام می‌شوند تا از نزدیک با رشادت‌ها و دلاورمرد‌ی‌های رزمندگان در 8 سال دفاع مقدس آشنا شوند.

وی گفت: اعزام دانشجویان دختر به مناطق عملیاتی جنوب کشور 14 و 17 اسفندماه و اعزام دانشجویان پسر نیز 20 اسفندماه انجام می‌شود و مدت حضور دانشجویان در مناطق عملیاتی 6 روز است.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی افزود: اعزام دانشجویان به مناطق عملیاتی جنوب در قالب کاروان راهیان نور با همت سپاه و مشارکت تمام دانشگاه‌های استان انجام می‌شود و امسال این برنامه‌ها به صورت منسجم و منظم انجام می‌شود و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

صادقی در ادامه گفت: قرارگاه اعزام کاروان راهیان نور دانشجویی در دانشگاه محقق اردبیلی راه‌اندازی شده و این قرارگاه با برنامه‌ریزی هدفمند در صدد توسعه برنامه‌های کیفی در کاروان راهیان نور بوده که اقدامات خوبی در این زمینه انجام شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.