تبریز؛

دستگیری عامل انتشار مطالب کذب در شبکه اجتماعی در تبریز

رئیس پلیس فتای استان آذربایجان‌شرقی گفت: فردی که اقدام به انتشار مطالب کذب علیه یکی از شهروندان کرده بود شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ محمودی افزود: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه فرد یا افرادی ناشناس در یکی از شبکه‌های اجتماعی با درج محتویات تهدید آمیز موجب آبروریزی، آزار و اذیت وی شده بودند که پیگیری پرونده در دستور کار ماموران پلیس فتا قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: با اقدامات تخصصی پلیسی، محل نشر اکاذیب شناسایی و فرد بارگذار مطالب در شبکه اجتماعی شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی به پلیس فتا منتقل شد.

وی در ادامه بیان داشت: متهم در بازجویی‌های اولیه هر چند منکر ارتکاب بزه بود ولی با توجه به ادله و مدارک موجود در پرونده راهی جز اقرار نیافت و بیان داشت با توجه به اینکه شاکی خود اقدام به انتشار مطالب توهین‌آمیز علیه یکی از افراد در این شبکه اجتماعی می‌کرد و با چند بار تذکر دادن از اقدام خود منصرف نشد به منظور انتقام گیری، اقدام به انتشار مطالب علیه وی کرده است.

رئیس پلیس فتای آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه متهم پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قضایی به دادسرا معرفی شد، خاطرنشان کرد: به کاربران توصیه می‌شود نحوه استفاده صحیح از اینترنت را یاد گرفته و در استفاده از آن ضمن احترام به مرزهای قانونی و عرفی موجبات مزاحمت و هتک حیثیت سایر افراد جامعه را رقم نزنند.

وی گفت: پلیس فتا در تمام شبانه روز آماده همکاری‌های مردمی بوده و با آدرس سایت CyberPolice.ir (پلیس فتا، همراه امین شما در فضای مجازی)آماده خدمت رسانی به کلیه کاربران حوزه فضای مجازی است.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.