دارنده مدال طلای المپیک 2012 لندن گفت:کشتی ورزش بسیار سخت و پُر مشقتی است که به واسطه سال ها حضور در این رشته به شرایط پیش رو عادت کردم.

امیدنوروزی در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان با بیان این مطلب افزود:پس از آنکه در تمرینات دو تا از دنده‌هایم به شدت آسیب دید با تشخیص پزشک تیم از تمرین های کشتی معاف شدم و هم اکنون مرتب فیزیوتراپی انجام می دهم تا به امید خدا با دعای خیر مردم بهبودی کامل حاصل شود.
دارنده مدال طلای جهان تصریح کرد:البته نه این که هیچ تمرینی را انجام ندهم و در استراحت باشم؛لحظه به لحظه در کنار سایر فرنگی کاران اردونشین هستم فقط تمرین کشتی نمی کنم،در خاک نمی نشینم و یا هر فعالیتی که موجب می شود مصدومیتم تشدید شود را انجام نمی دهم.
نوروزی درباره رقابت های کسب سهیمه المپیک در قزاقستان گفت:حدود دو هفته دیگر برای حضور در رقابت های گزینشی باید راهی آلماتی قزاقستان شوم تا سهیمه وزن 66 کیلو گرم را برای حضور در المپیک 2016 به دست آورم و این موضوع برای من آنقدر مهم است که حاضرم همه سختی ها را متحمل شوم تا به هدفم برسم و در این راه از هیچ گونه تلاشی کوتاهی نخواهم کرد.
دارنده مدال نقره جهان خاطرنشان کرد:به خوبی می دانم برای تکرار طلای المپیک لندن  کار بسیار سختی را پیش رو دارم اما من به این شرایط عادت کردم و یاد ندارم چیزی را به سادگی تصاحب کرده باشم به همین منظور فقط و فقط تمرین کنم تا به نتیجه ایده آلم برسم.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار