مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اردبیل از توزیع بیش از یک هزار پاکت نیکوکاری در بین دانش آموزان استان اردبیل خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ بهروز زلالی افزود: ما در مدارس بیش از یک‌هزار و 500 پاکت نیکوکاری را در بین دانش‌آموزان توزیع کردیم که در قالب جشن نیکوکاری در آستانه سال نو و در کمک به خانواده‌های نیازمندان، دانش‌آموزان پاکت‌ها را در صندوق‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی می‌اندازند.

وی گفت: همزمان با سراسر کشور جشن بزرگ نیکوکاری با شعار «بهار همدلی‌، شکوه مهربانی» در قالب پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های دانش‌آموزان در بیش از 800 مدرسه استان اردبیل برگزار می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل افزود: روز پنج‌شنبه در سطح شهر پایگاه‌های ما در حدود 116 پایگاه ثابت و سیار فعال هستند تا در مناطق مختلف استان کمک‌های مردمی جمع‌آوری شود.

زلالی افزود: در قالب جشن نیکوکاری بیش از 253 نیروی رسمی، 250 نیروی غیررسمی و 154 نیروی افتخاری تلاش می‌کنند تا کمک‌های مردمی جمع‌آوری شود.

وی افزود: تمام کمک‌های جمع‌آوری شده در جشن نیکوکاری امسال که با شعار «بهار همدلی و شکوه مهربانی» برپا می‌شود طی دو هفته آینده در اختیار خانواده‌های بی‌بضاعت، نیازمند و مستمند قرار گیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.