سخنگوی جبهه متحد اصولگرایان اصفهان گفت: احزاب و گروه های سیاسی باید عملکرد نامزدهای مورد حمایت خود که منتخب مردم شده اند را تا پایان مسئولیتشان رصد کنند .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، ابوالفضل قربانی افزود: نتیجه انتخابات نشان داد که مردم براساس فهرست معرفی شده از سوی احزاب و گروه ها، نامزدها را انتخاب کردند و این بهترین شیوه برای تجمیع آراء است.
وی با اشاره به اینکه احزاب و گروه ها باید افراد توانمند را به عنوان نامزد مورد حمایت خود به مردم معرفی کنند، افزود: در اینصورت افراد توانمندی به مجلس راه می یابند و مجلس قدرتمندی تشکیل می شود.
سخنگوی جبهه متحد اصولگرایان اصفهان اظهارکرد: بنابراین احزاب باید از توانمندی نامزدهای مورد حمایت خود اطمینان حاصل کنند زیرا در غیر اینصورت مردم را برای انتخاب نامزد با اشتباه مواجه کرده اند و به مشکلات خواهند افزود.
قربانی ادامه داد: افرادی که براساس فهرست احزاب و گروه های سیاسی از سوی مردم انتخاب شده اند باید از طریق احزاب به مردم پاسخگو باشند و به همین دلیل عملکرد این افراد باید از سوی احزاب و گروههای سیاسی همواره رصد شود.
وی با تاکید بر اینکه نامزدهای منتخب مجلس در زمینه های مختلف به اطلاعات تخصصی و کارشناسی نیاز دارند، تصریح کرد: احزاب و گروه های سیاسی می توانند در اینخصوص به نامزدهای مورد حمایت خود مشاوره دهند و اشکال ها و ایرادهای آنها را برطرف کنند.
سخنگوی جبهه متحد اصولگرایان استان اصفهان افزود: احزاب و گروه هایی که نامزدهای منتخب را به مردم معرفی کرده اند نباید احساس کنند وظیفه آنها پس از راهیابی این نامزدها به مجلس، تمام شده است بلکه آنها نسبت به مردم متعهد هستند و باید نسبت به عملکرد نامزد مورد حمایت خود به مردم پاسخگو باشند





انتهای پیام/م
برچسب ها: احزاب ، عملکرد ، نامزد ، رصد ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.