سبحانی نیا معاون فرهنگی موسسه علمی فرهنگی دارالحدیث گفت: در بخش مکتوب تاکنون 50 جلد کتاب برای مقاطع سنی مختلف در بخش فرهنگی و ترویجی موسسه علمی فرهنگی دارالحدیث تدوین شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ یکی از رسالت‌های موسسه علمی فرهنگی دارالحدیث در بخش فرهنگی، ترویج معارف اهل بیت (ع) است که از کانال‌های مختلف از جمله از طریق آموزش، پژوهش و تولید آثار عمومی برای مخاطب عام صورت می‌گیرد.

وی افزود: هدف اصلی موسسه علمی فرهنگی دارالحدیث در بعد فرهنگی، مخاطبان عام اعم از کودکان، نوجوانان و بزرگسالان و همچنین افراد باسواد و بی سواد هستند، حتی هدف موسسه دارالحدیث در بعد فرهنگی محدود به مخاطبان داخلی نیست و برخی فعالیت‌ها برای مخاطبان خارج از کشور در نظر گرفته شده است

حجت الاسلام و المسلمین سبحانی نیا معاون فرهنگی موسسه علمی دارالحدیث بیان کرد: معاونت فرهنگی موسسه علمی فرهنگی دارالحدیث در بخش تولیدات آثار مکتوب، تولید آثار رسانه‌ای و همچنین تولید آثار هنری فعالیت می‌کند.

معاون فرهنگی موسسه علمی فرهنگی دارالحدیث عنوان کرد: تا کنون آثار متعددی تولید شده است و فعالیت‌های بعد فرهنگی با هدف ترویج معارف قرآنی و حدیثی است و رنگ دینی و اسلامی دارد.

در پایان خاطر نشان کرد: یکی از کتاب‌های مهمی که در دست انتشار و اکنون در حال ویرایش است، کتابی با عنوان «زندگی و بندگی» نوشته «رضا بابایی» است که از فاخرترین آثار موسسه علمی فرهنگی دارالحدیث در بخش ترویجی و عمومی است.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار