تیم ‌های ملی تنیس روی میز کشورمان مسابقات جهانی مالزی را با 3 پیروزی آغاز کرده‌اند.

طوفان خرگوش‌های ایرانی در مالزی

به گزارش خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌های ملی مردان و زنان ایران در مسابقات جهانی مالزی در حال درخشش هستندو باید دید آیا روند پیروزی‌های آنها تا ثبت رکورد جدید در مسابقات جهانی ادامه پیدا می‌کند یا خیر؟

مدت‌ها پیش بود زمانی که انتخابات برای تعیین رئیس فدراسیون جدید برگزار شد و مهرداد علی قارداشی با اکثریت آرا به عنوان رئیس جدید انتخاب شد. اما وی کارش را بلافاصله در فدراسیون آغاز نکرد و پس از چند ماه تاخیر در اواخر دی ماه بالاخره فعالیت خود را در فدراسیون شروع کرد. در حالی که همواره تلاش می‌شود سال‌های منتهی به مسابقات انتخابی المیپک و مسابقات جهانی آرامش حاکم باشد تا همه عوامل بتوانند به درستی کار خود را انجام دهند تا نتیجه دلخواه بدست بیاید.

این گونه نشد و در سال 94، 3 تغییر در راس فدراسیون صورت گرفت و در نهایت قارداشی زمانی بر روی کار آمد که زمان بسیار اندکی داشت و کارهای بسیار زیاد فدراسیون جدید تنها یک ماه فرصت داشت تا تیم ملی مردان و زنان را برای حضور آبرومندانه راهی مسابقات کند. سپس در همین مدت کوتاه با وجود تغییراتی که در تیم ملی و فدراسیون صورت گرفت اردوی خوبی برگزار شد و در نهایت تیم ملی عازم مالزی شد.

پیش از برگزاری اردوها بود که سرمربی جدید تیم ملی آقایان جمیل لطف الله نسب به خبرنگار ما گفت: صعود به جمع 12 تیم جهانی بسیار مشکل و عملا غیر ممکن است و تنها می توان امیدوار بود که گروهمان نتیجه خوبی بگیریم. اما مدتی بعد افشین نوروزی گفت: با توجه به اردوها و آمادگی که داریم آماده هستیم تا به دسته اول جهانی صعود کنیم.

مهرداد علی قارداشی رئیس فدراسیون هم پیش از اعزام ملی پوشان گفت: زمان کمی برای آماده سازی داشتیم و من در مورد مسائل ؟ تیم و این که در حال حاضر چه توانایی دارند اطلاعی ندارم اما اگر ملی پوشان نتایجی ماننده دوره پیش راهم  کسب کنند قابل قبول است.

حالا با وجود تمام نظرها پیش بینی‌هایی که پیش از شروع رقابت‌ها مطرح شد ملی پوشان کشورمان در مالزی خوش درخشیده‌اند.

تیم ملی مردان کشورمان تاکنون موفق به کسب 3 پیروزی درمقابل تیم‌های کانادا، هلند و تایلند شده است و تیم ملی بانوان هم با 3 پیروزی در مقابل پاکستان، سری لانکا و اتیوپی نتایج خوبی را کسب کرده است، همچنان برای هر دو گروه 2 بازی باقی مانده است.

تیم ملی مردان کشورمان با دو رقیب اصلی خود یعنی تیم‌های بلژیک و برزیل به رقابت می‌پردازد و تیم ملی بانوان با تیم‌های فیلیپینو ونزوئلا.

برزیل که میزبان المپیک می‌باشد به طور قطع در مسابقات جهانی به دنبال کسب نتیجه خوب است پس به همین دلیل می‌توانند حریف خطرناکی برای ما باشد.

بلژیک هم بازیکنان خوبی دارد و می‌تواند به نوبه خود برای ملی پوشان ما مشکل آفرینی کند.

حالا باید دید ملی پوشان کشورمان که تا به این جا نتیجه‌های خوبی کسب کرده‌اند می‌توانند در آینده هم موفق باشند یا خیر!

انتهای پیام/

برچسب ها: تنیس ، تیم ، قارداشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار