وزیر اطلاعات گفت: وزیر اطلاعات از برنامه های تخریبی یک تیم تروریستی در جنوب شرق کشور برای انتخابات پرده‌برداری کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، از زاهدان؛ وزیر اطلاعات گفت: وزیر اطلاعات از برنامه های تخریبی یک تیم تروریستی در جنوب شرق کشور برای انتخابات پرده‌برداری کرد.

حجت الاسلام علوی در نشست خبری افزود: یكی از عناصر تكفیری در مرزهای جنوب شرق كشور در 19 بهمن ماه که قصد ایجاد التهاب در انتخابات را داشت به همراه دو عدد بمب دست ساز با قابلیت كنترل از راه دور، شناسایی و دستگیر شد که علاوه بر آن مقداری مواد منفجره به همراه فیتیله، ریموت و بمب آهن ربایی برای ترور از این فرد به دست آمد.

وزیر اطلاعات دومین شناسایی و كشف اقدام تروریستی را مربوط به مرزهای غربی كشور عنوان كرد و اظهارداشت: دشمنان همواره درصدد توطئه‌آفرینی در كشورهستند و ما اطلاعاتی كسب كرده بودیم كه جریان تروریستی خارج از كشور از مرزهای غربی قصد ورود به ایران و انجام عملیات تروریستی دارند كه همراه با سایر دستگاه های امنیتی، مرزها و مناطق مرزی را تحت كنترل قرار دادیم.

دكترعلوی بیان کرد: در پنجم اسفندماه سال جاری یك تیم چهار نفره شناسایی شد كه اقلام بسیاری مربوط به عملیات انتحاری و انفجاری به همراه داشتند.

وزیراطلاعات گفت: از این افراد 6 جلیقه انتحاری، 9 چاشنی الكترونیكی، مقداری پودر انفجاری و اقلام دیگری برای اقدامات تروریستی به دست آمد و به آنها اجازه داده نشد تا در ایام انتخابات امنیت مردم را سلب كنند.

وی با بیان این كه به مردم شریف ایران اطمینان می دهیم كه وزارت اطلاعات با همكاری سایر دستگاه های امنیتی از هیچ كوششی برای تامین امنیت پایدار دریغ نمی كند، اظهارداشت: در حالی كه بسیاری از كشورهای پیرامونی ایران با كاهش سطح امنیتی مواجه بودند و اقدامات تروریستی فراوانی در كشور آنها انجام می شود، امنیت درون مرزهای جمهوری اسلامی ایران تامین شده است.

وزیراطلاعات گفت: سربازان گمنام امام زمان (عج) در وزارت اطلاعات همگام با دستگاه‌های امنیتی، انتظامی، قضایی و دستگاه سیاسی در این ایام اشراف اطلاعاتی خود را مضاعف كردند و تمام صحنه‌ها را زیر نظر گرفته و اشراف اطلاعاتی خود را بالا بردند.

وی تاكید كرد: رادار وزارت اطلاعات با هم افزایی سایر دستگاه ها هیچ نقطه كوری ندارد تا دشمنان نتواند به سرزمین مقدس جمهوری اسلامی ایران راه یابند و این مجال به آنها داده نخواهد شد تا امنیت و آرامش این مردم را مخدوش و سلب كنند.

وزیر اطلاعات در ادامه سخنانش با اشاره به حماسه پرافتخار حضور چشمگیر و پرشور مردم پای صندوق‌های رأی آن را مخابره پیام عزت و اقتدار و سربلندی ایران اسلامی به همه جهان بر شمرد و گفت: چشم جهانیان با حضور پرشور مردم در انتخابات خیره و دچار شگفتی شد.

وزیر اطلاعات ادامه داد: به عنوان خدمتگزار مردم از صمیم دل از ملت ایران كه در انتخابات 7 اسفند به فراخوان رهبر عزیز لبیك گفتند، تشكر می كنم و امیدوارم بتوانیم همت والای آنان را با تلاش خویش پاسخگو باشیم و ارزش این حضور را در خدمت پاس بداریم.

علوی همچنین خطاب به مردم ایران گفت: امروز به خوبی واقف هستید كه امنیت حاكم بر كشور كه  به تعبیر رهبر معظم انقلاب " امنیتی بی بدیل است " ، نتیجه آن به این معنا نیست كه دشمنان از توطئه دست برداشته اند بلكه این اقدام حاصل مجاهدت خاموش سربازان گمنام امام زمان (عج) و سایر دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی است كه به لطف پروردگار زمینه اقدام را از جریان های تروریستی سلب كرده است.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۵ ۱۷ اسفند ۱۳۹۴
شیر پسرن به مولا